همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت PHP مدیریت رستوران Bhojon

سیستم مدیریت رستوران آنلاین Bhojon راه حل مدیریت رستوران همه کاره با پشتیبانی از POS است. این سیستم برای اتوماسیون فعالیت روزانه یک رستوران توسعه یافته و دارای سیستم سفارش آنلاین کاملاً خودکار، وب سایت، آشپزخانه ابری، سیستم سفارش گیری مبتنی بر QR (قابل افزودن به صورت ادآن) و برنامه دسکتاپ / آفلاین (قابل اضافه سازی به صورت ادآن) است.

سیستم مدیریت تولید غذای رستوران، با سیستم پایانه فروش کاربرپسند ابزاری مناسب برای مدیریت فروش شماست. همچنین اپلیکیشن های توسعه داده شده برای این اسکریپت نیز در سایت رسمی به صورت جداگانه قابل سفارش و خریداری هستند و از طریق آنها، مشتریان می‌توانند به راحتی از هر مکانی غذا سفارش دهند و میز، موقعیت، پیشخدمت و غیره خود را برای ناهار یا شام رزرو کنند. و از پنل مدیریت، ادمین می تواند بر همه چیز را نظارت کند. (این محصول فقط اسکریپت بوده و شامل اپلیکیشن ها نیست.)

دانلود اسکریپت PHP مدیریت رستوران Bhojon
بوجون / بوژان / بوجان اسکریپت سیستم مدیریت رستوران و سفارش غذای آنلاین

امتیاز: 4.3/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!