همین حالا به جمع 44219 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9634 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت Marketbob فروشگاه محصولات مجازی

Marketbob یک اسکریپت قدرتمند بر پایه PHP است که به این جهت طراحی شده است تا بازار دیجیتال پویا و چندفروشنده برای شما ایجاد کند. این اسکریپت یک پلتفرم جامع ارائه می دهد که نویسندگان می توانند در آن ثبت نام کنند، محصولات دیجیتال خود را آپلود کرده و به فروش برسانند. این محصولات میتوانند شامل آیتم های گوناگونی از جمله قالب های وردپرس، افزونه ها، اسکریپت های PHP، فایل های گرافیکی و غیره باشند.

مارکتباب دارای رابط کاربری کاربرپسندی است که ارائه تجربه ای بی دردسر را به شما تضمین می دهد. طراحان و فروشندگان می توانند به راحتی پروفایل ها و محصولات خود را مدیریت کنند، در حالی که مدیران کنترل کامل بر بازار را از طریق پنل مدیریتی شناختی دارند. این اسکریپت از احراز هویت امن کاربر پشتیبانی می کند و مدیریت پایگاه داده کارآمدی را نیز فراهم می کند.

با ویژگی های قابل تنظیم و طراحی کاملا واکنشگرا، این محصول به شما اطمینان می دهد که بازار شما در هر دستگاهی به طور حرفه ای به نظر می رسد و به درستی کار می کند. طراحی شده با بهترین شیوه های SEO، مارکتباب به نمایش بهینه محصولات در نتایج موتورهای جستجو کمک خواهد نمود.

دانلود اسکریپت Marketbob فروشگاه محصولات مجازی
مارکت باب اسکریپت PHP فروشگاه ساز محصولات دانلودی Multi-Vendor Digital Marketplace

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!