همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت Grow CRM SaaS

اسکریپت Grow CRM SaaS یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) قدرتمند است که بر پایه فریمورک Laravel ساخته شده. این سیستم مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ابزارها را به شما ارائه می‌دهد تا به کسب و کار شما در مدیریت پروژه‌ها، مشتریان و تیم‌هایتان کمک کند.

بعضی از ویژگی‌های کلیدی Grow CRM

مدیریت پروژه: این محصول امکان ایجاد و مدیریت پروژه‌ها، اختصاص وظایف، تنظیم مهلت‌ها، پیگیری پیشرفت و همکاری با اعضای تیم را فراهم می‌کند.

مخاطبین و مشتریان: شما می‌توانید تمام مخاطبین و مشتریان خود را در یک مکان ذخیره و مدیریت، تاریخچه ارتباطات را پیگیری و معاملات و فرصت‌ها را مدیریت کنید.

فاکتورها و برآوردها: گرو سی آر ام به شما امکان ایجاد فاکتورهای حرفه‌ای، ارسال برآورد به مشتریان و پیگیری وضعیت پرداخت را ارائه می‌دهد.

پیگیری زمان: این سیستم شامل ویژگی پیگیری زمان میباشد تا بتوانید زمان صرف شده بر روی وظایف و پروژه‌ها را نظارت کنید.

همکاری تیمی: شما می‌توانید اعضای تیم را دعوت کنید، نقش‌ها و مجوزها را به آنها اختصاص دهید و در پروژه‌ها به صورت همزمان همکاری کنید.

مدیریت فایل: این اسکریپت یک سیستم ذخیره فایل را برای ذخیره و به اشتراک گذاری اسناد و فایل‌های مربوط به پروژه‌ها ارائه می‌دهد.

گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها: گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های دقیقی درباره پیشرفت پروژه‌ها، اطلاعات مالی و عملکرد تیم تولید می‌کند.

قابلیت چند کاربری: این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا در اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری چندین کسب و کار یا سازمان با داده‌ها و تنظیمات جداگانه ایجاد کنید.

دانلود اسکریپت Grow CRM SaaS
گرو سی آر ام اسکریپت مدیریت پروژه چند کاربره Laravel Project Management – Multitenancy

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!