همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت CRM و حسابداری Rose Business Suite

اسکریپت Rose Business Suite یک برنامه مدیریت صورتحساب و فاکتور ممتاز و با ویژگی های غنی است. این برنامه بر پایه فریم ورک لاراول توسعه یافته است. تمام ویژگی های ضروری مورد نیاز یک کسب و کار کوچک یا یک کسب و کار در سطح سازمانی را داراست.

از میان امکانات این اسکریپت میتوان به مواردی همچنین صورتحساب استاندارد، سیستم ثبت نام و اشتراک، POS با پشتیبانی تلفن همراه، صدور پیش فاکتور و یادداشت های اعتباری، مدیر خرید سهام، مدیریت موجودی و انتقال، مدیریت مشتری و تامین‌کننده، وظایف، مدیریت پروژه، حساب‌های دارای انواع سفارشی و ورود دوگانه، داده‌ها و گزارش‌های گسترده، CRON JOBS، و مدیریت کارکنان با نقش‌های کاربری سفارشی، پشتیبانی از انواع مالیات و … اشاره کرد.

دانلود اسکریپت CRM و حسابداری Rose Business Suite
رز بیزینس سوییت اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری، پایانه فروشگاهی و سیستم حسابداری و مالی بر پایه پی اچ پی Accounting, CRM and POS Software

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!