همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت CloudOnex Business Suite

مجموعه تجاری کلاد وانکس بیزینس سوییت با هر مجموعه ای از اجزا برای راه اندازی و رشد کسب و کار شما ارائه می شود. همه چیز از مدیریت امور مالی کسب و کار شما، مدیریت فروش، حفظ روابط با مشتریان و کمک به آنها در زمانی که به شما نیاز دارند، را داراست.

این مجموعه تجاری بسیار قابل تنظیم است. اگر آن را با استفاده از یک ویرایشگر متن باز کنید، می دانید چه کاری باید انجام دهید و چگونه کار می کند. آن را در لوکال هاست نصب و توسعه دهید و یا در دامنه خود آپلود کنید. یا در صورت نیاز نام دامنه را بدون هیچ محدودیتی تغییر دهید. یک رابط کاربری مدرن با نگاهی آینده نگرانه که برای بهترین عملکرد تنظیم شده است. این محصول با گزینه های طرح بی نهایت ارائه می شود. منوی بالا، منوی کناری، بدون منو، سیاه، سفید، یا هر رنگی، مهم نیست که چه چیزی را دوست دارید، رنگ برند شما چیست، میتوانید آن را به گونه ای که می خواهید سفارشی کنید.

دانلود اسکریپت CloudOnex Business Suite
اسکریپت کلاد وانکس بیزینس سوییت مدیریت فروش، مدیریت پروژه مدیریت ارتباط با مشتریان و … به صورت متمرکز

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!