همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت Auto PHP Licenser

اسکریپت Auto PHP Licenser یک اسکریپت قوی برای مدیریت مجوز PHP است که مشکل شماره یک توسعه دهندگان را حل می نماید : نسخه های دزدی و پاک شده نرم افزار آنها. سیستم مجوز PHP با انواع اسکریپت های PHP (برنامه ها، پلاگین ها، قالب ها) که در هر چارچوب PHP یا بدون آن توسعه یافته اند کار می کند.

اتو پی اچ پی لایسنسر توسعه دهندگان را قادر می سازد محدودیت های سفارشی را برای هر لایسنس پیاده سازی کنند، ویژگی های برنامه خود را محدود کنند، و حتی فایل ها و پایگاه های داده را از راه دور از دستگاه کاربر حذف نمایند. علاوه بر این، می‌توانند نصب‌ها را روی دامنه‌ها یا IP‌ های خاص قفل کنند، صحت فایل را تأیید نموده، قراردادهای به‌روزرسانی و پشتیبانی را تأیید کند، کاربران را در مورد مجوزهای منقضی شده مطلع کند و کارهای بسیار دیگر را انجام دهد.

حفاظت اولیه فقط به یک تماس کلاس تأیید مجوز نیاز دارد. در همین حال، توسعه دهندگان با تجربه تر می توانند آزادانه تمام جنبه های نرم افزار مدیریت مجوز را سفارشی سازی نمایند و از مزایای حفاظت نهایی بهره مند شوند.

دانلود اسکریپت Auto PHP Licenser
اتو پی اچ پی لایسنسر اسکریپت و سیستم مدیریت لایسنس در ابزارهای مبتنی بر PHP

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!