همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت کارت ویزیت مجازی Papon

اسکریپت Papon بر پایه PHP ابزار ساخت کارت ویزیت دیجیتال برای راه اندازی سرویس SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) و ارائه سرویس به افراد، شرکت ها یا سازمان ها، مفید است. می توانید از این اسکریپت کارت ویزیت دیجیتال برای استفاده شخصی خود استفاده کنید یا می توانید از آن برای تجارت خود بهره بگیرید.

ساخت کارت ویزیت دیجیتال روشی مدرن برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس است. از این اسکریپت همچنین میتوان به عنوان ابزار ساخت کارت ویزیت مجازی، بیزینس کارت و کارت ویزیت الکترونیکی بهره گرفت. کارت‌های ویزیت دیجیتالی تعاملی‌تر، سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه‌تر از همتای فیزیکی خود است. یکی از مزایای مهم کارت‌های ویزیت دیجیتال این است که می‌توان آن‌ها را با هر کسی، در هر مکانی به اشتراک گذاشت، به سادگی کد QR خود را نشان داد، یا پیوند را از طریق ایمیل، متن یا رسانه‌های اجتماعی برای دیگران ارسال کرد.

دانلود اسکریپت کارت ویزیت مجازی Papon
پاپن / پپان اسکریپت ساخت بیزینس کارت مجازی بر پایه پی اچ پی Digital Business Card Builder SaaS

امتیاز: 4.3/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!