همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت Grupo Pro گروپو پرو چت روم و گفتگوی آنلاین

Grupo Chat یک اسکریپت چت روم و گفتگوی خصوصی PHP است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را در بر می گیرد. تعامل با کاربران جنبه ای مهم در حفظ کاربران است. با درگیر کردن کاربران خود، مطمئن می شوید که آنها مجذوب شده و به وب سایت شما توجه می کنند، بنابراین وفاداری کاربر را حفظ می کنید. با اتاق های گفتگوی گروپو چت تعامل کاربر وب سایت خود را افزایش دهید.

این محصول طیف متنوعی از ویژگی ها را ارائه می دهد که برای ارتقای تجربه گفتگوی آنلاین شما طراحی شده است. با ایجاد نامحدود اتاق گفتگو، پیام رسانی تک به تک، چت ویدیویی، چت صوتی، فضای ذخیره سازی ابری، اعلان های فشاری، پشتیبانی چند زبانه و نقش های قابل تنظیم سایت و گروه، کنترل کامل جامعه چت خود را خواهید داشت. علاوه بر این، ابزارهای تعدیل تصویر، درخواست‌های API، ایجاد نشان، فیلتر پیوند، اعتبارسنجی ایمیل، ادغام پخش‌کننده صوتی و قرار دادن تبلیغات سایت به ایجاد یک محیط امن و جذاب کمک می‌کند.

از راحتی ارسال پوش نوتیفیکیشن، یکپارچه‌سازی وردپرس، طراحی سازگار با موبایل و فیلتر عبارات توهین‌آمیز برای تضمین گفتگوهای محترمانه لذت ببرید. Grupo Chat با داشتن ویژگی صفحه فرود و طراحی وب ریسپانسیو، یک راه‌حل چت جامع با ویژگی‌های متعدد برای بهره گیری به شما ارائه می‌دهد.

دانلود اسکریپت چت روم Grupo Pro
گروپو پرو Chat Room Script

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!