همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت کسب درآمد و پروژه فریلنسری Quicklancer

با بهره گیری از کوئیک لنسر تنها با چند کلیک یک بازار آزاد ایجاد کنید! با اسکریپت بر پایه پی اچ پی Quicklancer ، بازار فریلنسری کاملا سفارشی شده خود را در کمتر از یک روز راه اندازی کنید. این اسکریپت رسانه مناسبی است تا فریلنسرهای خبره را به فرصت های طلایی نزدیک کند و به کارفرمایان کمک کند تا آنها را استخدام کنند.

کارفرما می تواند به راحتی پروژه های خود را ایجاد کرده و مدیریت نماید. آنها همچنین می توانند مشخصات و نوع کارکرد فریلنسر را مشاهده کنند. فریلنسر می تواند پروفایل و مناقصه خود را مدیریت کند و می تواند پروژه ها را مطابق با مهارت های خود جستجو کند. این اسکریپت فریلنسری یک پنل مدیریت کاربر پسند ارائه می‌کند و از دروازه‌های پرداخت امن بین المللی، تالارهای گفتگو، ورود امن و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

دانلود اسکریپت کسب درآمد و پروژه فریلنسری Quicklancer
کوییک لنسر اسکریپت PHP بازار ارائه خدمات، دریافت پروژه و دریافت خدمات فریلنسر ها از کارفرمایان (مشابه پونیشا) Freelancer Marketplace Php Script

امتیاز: 4.9/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!