همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت فروش عکس استوک ViserStock

اسکریپت ViserStock، یک سیستم بازار میکرو استاک ساده و در عین حال حرفه ای است که بر پایه PHP و فریم ورک Laravel ساخته شده است. این محصول برای افرادی توسعه یافته است که علاقه مند به ایجاد بازار میکرو استاک و فروش تصاویر خود به صورت آنلاین هستند یا می خواهند عکس ها یا خدمات میکرو استاک خود را به نحوی به کاربران ارائه کنند. سایت شاتر استاک ( Shutterstock ) یکی از شناخته شده ترین سایت های مجموعه تصاویر استوک است که بیش از 250 میلیون عکس با کیفیت بالا و دارای مجوز را به کاربران ارائه می دهد و روزانه 200000 عکس دیگر به آن اضافه می کند. همین امر نشان میدهد که چه میزان امکان سوددهی در این زمینه برای شما وجود خواهد داشت.

اگر به دنبال یک سیستم و راه حل کامل فروش تصاویر و میکرواستاک برای کسب و کار خود هستید، وایزر استوک انتخاب مناسب است. نیازی به پرداخت هزاران دلار برای استخدام توسعه دهندگان برای ساخت وب سایت شما نیست. این اسکریپت میتواند به شما کمک کند عکس‌ها، کاربران، بارگیری‌ها، گزارش‌ها و سایر اطلاعات را به صورت نامحدود مدیریت کنید. راه حل آماده، راه اندازی وب سایت شما با این سیستم فقط چند دقیقه طول می کشد.

دانلود اسکریپت فروش عکس استوک ViserStock
وایزر استاک پلتفرم فروش عکس و تصاویر Ultimate Microstock Marketplace

امتیاز: 4.5/5 از 11 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!