همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت فروشگاه ساز Nazmart

اسکریپت چند کاربری فروشگاهی Nazmart نوشته شده بر پایه زبان PHP و با استفاده از فریم ورک لاراول، امکان ایجاد سایت های طراحی سایت فروشگاهی برای مشتریان را برای شما فراهم میکند. این اسکریپت از پایگاه داده (دیتابیس) جداگانه برای هر مستأجر (tenant یا کاربر سیستم) استفاده می کند، به طوری که وب سایت شما سریع بار گیری می شود. در این اسکریپت گزینه ای برای افزودن دامنه های سفارشی وجود دارد. امکان ایجاد خودکار ساب دومین و موارد دیگر نیز در این اسکریپت جای داده شده است.

این قالب با دو طرح مختلف با صفحات داخلی ضروری ارائه می شود، و به کاربران سیستم شما کمک می کند تا وب سایت تجارت الکترونیک خود را به راحتی بدون هیچ زحمتی یا فکر کردن در مورد طراحی راه اندازی نمایند. این اسکریپت همچنین دارای 20+ درگاه پرداخت است که از بیش از 150 واحد ارزی پشتیبانی می کنند. این اسکریپت بسیار قابل تنظیم است، دارای بسیاری از ویژگی های عالی، مانند کشیدن و رها کردن در منو ساز، ساخت فرم و ابزارک ها از طریق کشیدن و رها کردن فرم، سازگاری با دسکتاپ، لپ تاپ، موبایل و همچنین انواع مرورگرهای اصلی است.

یکی از ویژگی های جالب این اسکریپت فروشگاهی است مدیریت موجودی است. شما می توانید موجودی محصول فردی خود را با این cms مدیریت کنید، می توانید موجودی انبار خود را در حین وارد کردن یک محصول جدید اضافه کنید، همچنین گزینه ای برای مدیریت موجودی جداگانه دارید، که می توانید آن را از ویرایش محصول تغییر دهید.

از دیگر امکانات اسکریپت سایت ساز Nazmart میتوان به مواردی همچون طراحی منحصر به فرد، داشبورد مدیریتی قدرتمند، سیستم مدیریت نقش های کاربری، داشبورد کاربری، ماژول مالیات، مدیریت موجودی، پشتیبانی از زبان های راست به چپ، ماژول کمپین، صفحات داینامیک، پشتیبانی از فونت های گوگل، پشتیبانی از سیستم کش، تنظیمات سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، صفحه سوالات متداول، سازگاری با GDPR، حالت در دست ساخت، امکان استفاده از تنظیم گفتگوی زنده و تنظیمات تایپوگرافی پیشرفته اشاره کرد. ارائه خدمات SAAS به صورت پولی به مشتریان در این اسکریپت ممکن است نیازمند لایسنس اکستندد باشد که در حیطه خدمات ارائه شده از طرف مسترکد مارکت نیست.

دانلود اسکریپت فروشگاه ساز Nazmart
نازمارت اسکریپت فروشگاهی بر پایه زبان برنامه نویسی پی اچ پی Multi-Tenancy eCommerce Platform (SAAS)

محصول مرتبط : دانلود اپلیکیشن فلاتر NazMart Tenant Shop

امتیاز: 4.6/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!