همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت Vue و لاراول فروشگاه ساز Ishop

اسکریپت Ishop یک CMS و سیست مدیریت محتوا برای سایت های تجارت الکترونیک و سیستم های چند فروشنده است. در این سیستم API با لاراول، پنل مدیریت، و قسمت جلویی با Nuxt js ساخته شده است. برای ذخیره داده ها از MySQL استفاده می شود. عملکرد سایت به دلیل سیستم کش پیشرفته بسیار سریع است.

این اسکریپت کاملاً واکنش گرا و بسیار قابل تنظیم است. در مجوزهای معمولی، فایل‌های ساخت پنل مدیریت قابل دریافت هستند، به این معنی که شما نمی‌توانید هیچ بخشی از پنل مدیریت را سفارشی کنید. در این محصول Frontend و کد منبع API در پوشه بسته یافت می شوند. شما می‌توانید به راحتی API را مطابق نیاز خود سفارشی کنید.

کد منبع پنل مدیریت در نسخه مربوط به مجوز اکستندد یافت می شود که ارائه هیچ یک از این نوع مجوز ها بر عهده مسترکد مارکت نیست.

دانلود اسکریپت Vue و لاراول فروشگاه ساز Ishop
آیشاپ اسکریپت Laravel و ویو جی اس فروشگاه ساز و سیستم مدیریت محتوا بر پایه پی اچ پی Multivendor Laravel & Vue eCommerce CMS

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!