همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت فروشگاهی Pickbazar Laravel

Pickbazar Laravel یک راه حل تجارت الکترونیکی قدرت گرفته از لاراول همراه با ویژگی های غنی است که بر اساس پروژه ری اکت همین محصول، ساخته شده است. این پلتفرم جامع شامل پشتیبانی از API Rest و GraphQL میباشد که انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای برآورده کردن نیازهای خاص کسب و کار شما ارائه می کند. در بخش فرانت اند این محصول، از قدرت React، NextJS [TypeScript] و انعطاف پذیری Tailwind CSS استفاده شده است.

این اسکریپت با عملکرد فوق العاده سریع ارائه می شود، به نحوی مشتریان شما از تجربه خرید خود لذت خواهند برد و این امر منجر به افزایش رشد کسب و کار تجارت الکترونیکی شما خواهد شد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که کاربر پسند و دارای قابلیت تطبیق بالا باشد. برخی امکانات آن شامل پشتیبانی از چندین درگاه پرداخت (11+ درگاه پرداخت)، از جمله Stripe، ادغام با paypal و انعطاف پذیری برای افزودن سایر درگاه های پرداخت بدون دردسر است. علاوه بر این، برای راحتی بیشتر، پشتیبانی از پرداخت در هنگام تحویل یا COD را نیز ارائه می دهد.

سورس کد کامل به راحتی در دسترس است، بنابراین نصب و استقرار و سفارشی سازی آن بسیار آسان است. با عملکرد فوق العاده سریع، مشتریان شما از استفاده از فروشگاه تجارت الکترونیکی شما لذت خواهند برد. این راه حل برای تسریع رشد کسب و کار شما طراحی شده است و بی شک به شما، تجربه تجارت الکترونیکی بدون دردسر و کارآمدی را ارائه خواهد نمود.

دانلود اسکریپت فروشگاهی Pickbazar Laravel
پیک بازار لاراول React, Next, REST & GraphQL Ecommerce With Multivendor
اسکریپت فروشگاهی و چند فروشندگی بر پایه ری اکت، نکست، رست و گراف کیو ال

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!