همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت خدمات هاستینگ WHMLab

اسکریپت WHMLab، نسل بعدی اسکریپت های میزبانی وب، خدمات دامنه ها و سیستم اتوماسیون خدمات دیجیتال بدون هزینه ماهانه و بدون هزینه پنهان و بدون رمزگذاری است. از این اسکریپت میتوان به طور متوالی با قیمتی مقرون به صرفه بهره گرفت. این اسکریپت با تمام ویژگی های ضروری مورد نیاز برای خودکارسازی کسب و کار میزبانی وب شما در سطح جهانی ارائه می شود.

این اسکریپت حتی امکان ایجاد حساب های میزبانی وب را نیز به راحتی برای شما فراهم می کند و امکان مدیریت خدمات میزبانی را فراهم می کند. همراه با اتصالات خودکار با گروه‌های سرور، cPanels، Namecheap، Resellbiz/Uk2Group و موارد دیگری که در راه است. این یک نرم افزار اتوماسیون راه حل های میزبانی وب و دامنه نسل بعدی است که کاربران، پرداخت ها، صورتحساب، مدیریت مشتری، خدمات پشتیبانی و سایر خدمات اصلی را به طور کامل خودکار می کند.

امنیت اولویت اول این اسکریپت است و این سیستم توسط لایه های امنیتی قوی محافظت می شود. این محصول از هسته اصلی توسط متخصصان صنعت ساخته شده است تا شرکت میزبانی یا کسب و کار نمایندگی فروش میزبان دامنه شما را تقویت کند. دبلیو اچ ام لب توسعه داده شده است تا تمام سازمان های فردی و شرکتی را قادر سازد تا مشاغل میزبانی وب را راه اندازی کنند.

دانلود اسکریپت خدمات هاستینگ WHMLab
دابلیو اچ ام راهکار ارائه خدمات و سیستم مدیریت مالی هاستینگ و میزبانی
Ultimate Solution For WebHosting Billing And Management

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!