همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت تیکت و پشتیبانی GFI HelpDesk

شرکت ها به سرعت از پشتیبانی مشتری بر اساس صندوق های پستی مشترک مانند support@company.com پیشی می گیرند و متوجه میشوند که نیازهای آنها بسیار فراتر از استفاده از یک آدرس ایمیل است. اسکریپت پشتیبانی و تیکتینگ پیشرفته GFI HelpDesk که بر پایه کایاکو طرحی شده نرم‌افزار میز سرویس و خدمات با قابلیت میزبانی شخصی است که عملکرد پشتیبانی را کاملا یکپارچه می‌کند.

مشتریان شما می‌توانند به راحتی تیکت ها را از طریق ایمیل، چت یا سایر برنامه‌ها ثبت کنند و آنها را ردیابی کنند تا بدانند به آنها رسیدگی شده است. کارکنان می توانند درخواست های پشتیبانی را ببینند، ایجاد کنند، اختصاص دهند و ببندند. کارکنان شرکت شما می توانند از طریق یادداشت های میز کمک برای حل مشکلات همکاری کنند. تیم ها می توانند قوانینی را برای پاسخ های خودکار یا مسیریابی بر اساس ویژگی های تیکت، محتوای تیکت، نوع مشتری و موارد دیگر ایجاد کنند.

اسکریپت GFI HelpDesk می تواند هر تعاملی که مشتری شما با کسب و کار شما دارد را به صورت یکپارچه در یک محل گرد هم آورد. می‌توانید بازدیدهای صفحه، سفارش‌ها، تاریخچه حمل و نقل و جستجوهای میز کمک را ثبت کنید یا رویدادها را از محصول، برنامه یا سرویس خود ثبت کنید و همه آن‌ها را به صورت آنی مشاهده کنید.

تیم‌های پشتیبانی مجموعه شما می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد مشتریانی که به آنها کمک می‌کنند بدانند. این باعث می شود که تجربه پشتیبانی برای مشتری غنی تر و برای تیم شما آسان تر شود.

دانلود اسکریپت تیکت و پشتیبانی GFI HelpDesk
جی اف آی هلپ دسک اسکریپت سیستم درخواست پشتیبانی مشتریان بر پایه Kayako Fusion

امتیاز: 4.6/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!