همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت اشتراک گذاری فایل Cloud File Transfer

اسکریپت Cloud File Transfer یک پلتفرم قدرتمند SaaS است که به کاربران شما اجازه می دهد تا فایل ها را از سراسر جهان به راحتی به اشتراک بگذارند. شما می توانید تمام فایل های انتقال داده شده را در انواع مقاصد از جمله Amazon S3 | Wasabi Bucket | GCP Bucket | Storj Bucket و پلتفرم ابری دراپ باکس ذخیره کنید. صرف نظر از اینکه کدام پلتفرم ذخیره سازی را برای ذخیره فایل های خود انتخاب می کنید، می توانید امکاناتی از قبیل محافظت توسط رمز عبور، ویژگی های انقضای لینک سفارشی و غیره را برای سرویس گیرندگان خود فراهم کنید.

تمام فایل های انتقالی می توانند با ایجاد یک لینک مستقل یا با ارسال ایمیل حاوی لینک های دانلود قابل دریافت شود. پنل مدیریتی این اسکریپت به شما امکان می دهد تا میزان استفاده و درآمد خود را به طور کامل تحت نظارت داشته باشید. شما می توانید با ایجاد طرح های اشتراک قابل تنظیم که 8 درگاه پرداخت مختلف را بر اساس نوع اشتراک می پذیرد، عملاً قابلیت های ذخیره سازی و انتقال نامحدود را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

ارائه خدمات نرم افزار به عنوان سرویس به مشتریان در این اسکریپت ممکن است نیازمند لایسنس اکستندد باشد که ارائه آن در حیطه خدمات مسترکد مارکت نیست.

دانلود اسکریپت اشتراک گذاری فایل Cloud File Transfer
کلاد فایل ترنسفر اسکریپت آپلود، انتقال و اشتراک فایل بر پایه پی اچ پی File Share and File Transfer Service as SaaS

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!