همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ابزار جاوااسکریپت Ai Course Generator

مولد دوره آموزشی Ai Course Generator با تبدیل متن به هوش مصنوعی با استفاده از گوگل Gemini کار میکند. کارکرد این محصول به این صورت است که کاربر موضوعی را همراه با زیرموضوعات (اختیاری) وارد می کنند و برنامه وب بر اساس ورودی، لیستی ساختاریافته از موضوعات و زیرموضوعات ایجاد می کند. سپس برنامه وب یک دوره هوش مصنوعی را که شامل تمام موضوعات و زیرموضوعات ارائه شده می شود، تولید می کند.

دوره های تولید شده در دو قالب ارائه می شوند: یک دوره تئوری به همراه تصویر و یک دوره تئوری به همراه ویدیو. این برنامه تحت وب یک محصول نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) خواهد بود که در آن تولید دوره های تئوری به همراه ویدیو یک ویژگی پولی است، در حالی که دوره های تئوری به همراه تصویر به صورت رایگان در دسترس خواهند بود.

کاربران همچنین این امکان را دارند که تعداد موضوعاتی را که می خواهند در دوره خود بگنجانند، انتخاب کنند. این برنامه به ایجاد محتوای آموزشی کمک کرده و دوره های آموزشی سفارشی را برای کاربران در هر زمان در دسترس قرار می دهد.

دانلود ابزار جاوااسکریپت Ai Course Generator
ابزار تولید محتوای آموزشی بر اساس هوش مصنوعی
Text To Course SaaS Ai Video & Image Content Payment Earn Gemini React Admin

امتیاز: 5.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!