همین حالا به جمع 45897 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9768 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن Brain Wave دستیار هوش مصنوعی فلاتر

Brain Wave آخرین دستیار نوشتاری هوشمندی که به آن احتیاج خواهید داشت! این ابزار با استفاده از قدرت آخرین فناوری OpenAI و ChatGPT، Brain Wave فرآیند نوشتن شما را متحول می‌کند. از ایده‌پردازی تا نوشتن مقالات کامل، برین وایو به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت و دقت بی‌نظیری به تولید محتوا بپردازید.

این محصول فراتر از یک ابزار تولید متن است. با تولید تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی، شما می‌توانید به راحتی عکس های دلخواه و جذابی ایجاد کنید تا محتوای نوشتاری شما را تکمیل کنند. به این صورت کار خود را ارتقا دهید و مخاطبان خود را به نحوی که هرگز با آن مواجه نشده اند حیرت‌زده کنید.

Brain Wave بر پایه فریم‌ورک Flutter ساخته شده است و یک اپلیکیشن جامع است که برای ساده‌سازی وظایف نوشتن و تولید تصاویر شما طراحی شده. علاوه بر این، به‌طور یکپارچه با FluxBuilder ادغام می‌شود تا به شما این امکان را بدهد که آن را مطابق با مشخصات مورد نیاز دقیق خود سفارشی و تنظیم کنید.

دانلود اپلیکیشن Brain Wave دستیار هوش مصنوعی فلاتر
برین ویو اپلیکیشن کامل فلاتر هوش مصنوعی، دستار تولید محتوا، تولید و ساخت تصویر هوش مصنوعی بر پایه فلاتر برای اندروید و آی او اس
Powerful ChatGPT , Writing Assistant , Image Generator , Complete Flutter App

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!