همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن فلاتر SocialV متصل به بادی پرس و وردپرس

اپلیکیشن SocialV بهترین راه برای ارتباط با دوستان و خانواده است. با سوشیال وی، می توانید به راحتی افکار، ماجراجویی ها، علاقه مندی ها، اعلانات مهم و موارد دیگر را با افراد مورد نظر خود به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن همچنین، راهی عالی برای اطلاع رسانی آخرین اخبار و رویدادها است.

اگر به دنبال ایجاد یک برنامه مانند فیسبوک یا وبساتی مشابه اینستاگرام هستید، دیگر نیازی به جستجو ندارید. سوشال وی هر چیزی که برای شروع نیاز دارید را داراست.

با ویژگی های قدرتمند مانند به اشتراک گذاری عکس و ویدیو، نظردهی و لایک، این محصول به شما اجازه می دهد شبکه اجتماعی رویاهایتان را بسازید. علاوه بر این، رابط کاربری ساده آن، ایجاد یک برنامه کاربردی را بسیار ساده می کند. پس چرا منتظر هستید؟ امروز کار خود را شروع کنید!

با استفاده اپلیکیشن فلاتر SocialV، می توانید به راحتی پست هایی ایجاد کنید که شامل انواع مختلف رسانه باشند. برای ارسال یک عکس، یک ویدیو یا مستندات، این برنامه به شما امکان می دهد همه چیز را در یک محل به راحتی انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن فلاتر SocialV متصل به بادی پرس و وردپرس
سوشیال وی اپلیکیشن شبکه اجتماعی فلاتر با ناحیه مدیریت وردپرس Social Network Flutter App with BuddyPress (WordPress) Backend

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!