همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

اپلیکیشن اپ استور AppDL

AppDL یک فروشگاه کوچک چندزبانه است که تمرکز اصلی آن بر روی فروش فایل‌ اپلیکیشن ها، چندزبانگی، سرعت بالا و امنیت است. با استفاده از این محصول، می‌توانید یک فروشگاه برنامه یا اپ استور مانند گوگل پلی راه‌اندازی کنید.

کاربران می‌توانند برنامه و بازی را از نسخه وب محصول منتشر کنند و مدیر می‌تواند فایل‌های کاربر را تأیید یا رد کند. همچنین، محتوای متعدد به صورت API در دسترس است تا بتوانید از این محتوا در وبسایت‌ها یا برنامه‌های موبایل دیگر (اندروید / iOS و …) استفاده کنید.

اپ دی ال با زبان PHP و چارچوب CodeIgniter طراحی و توسعه داده شده است. از داشبورد مدیریت، می‌توانید زبان‌های مختلف را تعریف کرده و پست‌های وبلاگ، محتواها و فایل‌های خاص را برای زبان هر کشور منتشر کنید.

با امکان اعطای دسترسی به هر نوع حساب کاربری از جمله مدیر، کارمند، کاربر عادی و کاربر ویژه، می‌توانید دسترسی را به هر نقش کاربری اختصاص دهید. همچنین، می‌توانید دسته‌بندی‌ها و زیردسته‌بندی‌های نامحدودی برای برنامه‌ها، بازی‌ها و وبلاگ تعریف کنید. امکان ایجاد تا 4 سطح زیردسته نیز وجود دارد.

اپلیکیشن اپ استور AppDL
اپ دی ال ابزار راه اندازی سیستم دانلود اپلیکیشن مشابه گوگل پلی و بازار Multilingual Tiny App Store

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!