همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WPC Product Options for WooCommerce Premium تنظیمات محصولات ووکامرس

افطونه WPC Product Options برای ووکامرس یک افزونه ضروری برای هر فروشگاه آنلاین است که امکان تنظیم قیمت با فیلدهای اضافی قابل تنظیم برای محصولات را فراهم می کند.

با استفاده از این افزونه، کاربران می توانند تا 18 نوع مختلف از افزونه های سفارشی را به محصولات ساده اضافه کنند تا مشتریان به راحتی تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهند.

این افزونه به ویژه برای فروشگاه های آنلاین که بر شخصی سازی و طراحی سفارشی، پذیرش سفارشات بر اساس تقاضا و محصولات پیچیده با پیکربندی های متعدد تأکید دارند، مفید خواهد بود.

در این محصول سه حالت در دسترس است:

  • جهانی یا سراسری (Global): کاربران می توانند تعداد دلخواه فیلد از پیش ساخته شده را پیکربندی کنند و از آنها به عنوان افزونه های جهانی برای درج همزمان در چندین محصول با استفاده از انواع محصولات، دسته بندی ها، برچسب ها، برندها، ویژگی ها و غیره استفاده کنند.
  • جایگزین (Override): افزونه های سفارشی برای محصولات فردی را می توان به راحتی به همان روشی که برای افزونه های سراسری انجام می شود، مشخص کرد.
  • غیرفعال (Disable): کاربران می توانند فیلد کد کوتاه (Shortcode) را برای درج هر چیزی با استفاده از کد کوتاه، مانند تایمر شمارش معکوس برای فروش فلاش یا جدول سایز، اضافه کنند.

مورد خاص دیگر در مورد افزونه WPC Product Options for WooCommerce Premium این است که کاربران می توانند یک فرمول قیمت گذاری سفارشی جدید را تعریف کنند که با محصولات آنها مطابقت داشته باشد. برخی از کالاها و خدمات خاص نیاز به قیمت گذاری ویژه برای این ادان ها دارند که این قابلیت مستقیماً در این افزونه در دسترس است.

دانلود افزونه WPC Product Options for WooCommerce Premium تنظیمات محصولات ووکامرس

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!