همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WPC Price by Quantity for WooCommerce Premium محاسبه قیمت بر اساس تعداد در ووکامرس

امکانات افزونه WPC Price by Quantity for WooCommerce Premium یا قیمت گذاری بر اساس کمیت را می توان به دو دسته تقسیم کرد: قیمت گذاری حجمی و قیمت گذاری پلکانی. قیمت گذاری حجمی عمدتاً به نفع تولیدکنندگان و شرکت های عمده فروشی عمل می کند زیرا مشتریان را تشویق می کند تا اقلام بیشتری خریداری کنند تا از قیمت متوسط پایین تری برخوردار شوند.

با این حال، WPC Price by Quantity برای ووکامرس فراتر از صرفا ابزاری برای تخفیف است، بلکه این محصول یک ابزار پیشرفته برای قیمت گذاری پلکانی نیز می باشد. صاحبان فروشگاه می توانند سطوح مختلفی از قیمت گذاری را تعیین کنند، به این صورت که قیمت را در زمان ورود به سطح بعدی افزایش یا کاهش دهند. مجموع قیمت نهایی بر اساس مجموع همه زیرمجموع های قابل اعمال در هر سطح، محاسبه می شود.

علاوه بر این، این قیمت گذاری ها را می توان بر اساس نقش کاربر در سایت، به گروه خاصی از کاربران اختصاص داد. به این ترتیب، خریداران عمده می توانند از قیمت بسیار پایین تری نسبت به مشتریان عادی بهره مند شوند.

دانلود افزونه WPC Price by Quantity for WooCommerce Premium محاسبه قیمت بر اساس تعداد در ووکامرس

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!