همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WPC Mystery Box for WooCommerce Premium جعبه سورپرایز ووکامرس

افزونه WPC Mystery Box for WooCommerce یا جعبه راز ووکامرس یک روش تازه برای گروه بندی محصولات انتخابی یا تصادفی در فروشگاه آنلاین شما است که آنها را به عنوان یک جعبه سورپرایز به مشتریان می‌فروشد به این صورت که تا زمان باز کردن جعبه، از آنچه دریافت می‌کنند اطلاع ندارند.

جعبه سورپرایز WPC به کاربران اجازه می‌دهد تا محصولات مختلفی از منابع مختلف را به عنوان ترتیباتی از جعبه قرار داده و آنها را برای ایجاد یک پیشنهاد غیرقابل مقاومت مورد انتخاب قرار دهند.

با افزودن حس شگفتی و خوشحالی، مشتریان تشویق می‌شوند تا جعبه سورپرایز را برای دریافت یک یا چند مورد از لیست به عنوان پاداش برای قبول ریسک خرید این بسته‌های ناشناخته خریداری کنند. جعبه‌های راز بر روی روانشناسی کنجکاوی، تخیل و هیجان انسان تاکید می‌کنند، بنابراین می‌توانند نرخ تبدیل برای کسب و کار شما را افزایش دهند.

با ترکیب محصولات پرفروش یا اقلام انحصاری با محصولات کم‌فروش یا موجودی اضافی در جعبه‌های سورپرایز، فروشندگان می‌توانند بار مالیاتی هزینه‌های موجودی را کاهش دهند، بازدیدکنندگان را به مشتریان بالقوه تبدیل کنند و همچنین فروش و ارزش سفارش را بهبود بخشند.

دانلود افزونه WPC Mystery Box for WooCommerce Premium گروهبندی محصولات ووکامرس
دابلیو پی سی میستری باکس پریمیوم افزونه ایجاد باندل و بسته محصولات و باکس سورپرایز ووکامرس

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!