همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WooCommerce Phone Orders and Manual Orders سفارش تلفنی ووکامرس

آیا به روشی برای ایجاد آسانتر سفارشات تلفنی یا اضافه کردن سفارش به صورت دستی نیاز دارید؟ افزونه WooCommerce Phone Orders & Manual Orders به شما امکان می دهد این کار را سریع و آسان انجام دهید. شما میتوانید از کادر جستجوی هوشمند برای جستجوی محصولات بر اساس نام یا SKU استفاده کنید، برای افزودن آنها به سفارش کلیک کنید، مشتری را انتخاب کنید یا مشتری جدید اضافه کنید، در صورت نیاز به ارسال، روش ارسال را انتخاب کنید، روش پرداخت را انتخاب نمایید ، جزئیات پرداخت را وارد کنید و یک سفارش کامل را به صورت دستی در سایت برای مشتری ثبت نمایید.

برای انتخاب مشتریان، می‌توانید سفارش‌های جدید برای خریدار «مهمان» اضافه کنید (خریدارانی که قبلاً حساب کاربری ندارند یا اینکه نیازی به ثبت حساب کاربری در سایت شما ندارند)، یا به صورت اختیاری یک مشتری جدید اضافه کنید و یک حساب کاربری جهت ثبت سفارش در سایت خود ثبت کنید.

در مورد انتخاب محصولات برای افزودن به سبد خرید، این افزونه برای محصولات ساده، متغیر، گروه بندی شده، محصولات ترکیبی، محصولات همراه، محصولات اشتراکی و بسیاری دیگر قابل استفاده است و برای قیمت‌گذاری محصول، سفارش‌های تلفنی و سفارش‌های دستی ووکامرس با تخفیف‌های پویا، قیمت‌گذاری عمده، قیمت‌گذاری بر اساس سطح، Checkout Fields Editor Pro، Donations Pro، Gift Certificates Pro، و بسیاری موارد کاربردی دیگر کار می‌کند و سازگاری دارد. (بسیاری از پلاگین های دیگر نیز پشتیبانی می شوند).

دانلود افزونه WooCommerce Phone Orders and Manual Orders سفارش تلفنی ووکامرس
افزونه ثبت سفارش دستی و تلفنی در ووکامرس

امتیاز: 4.6/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!