همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Easystore ایزی استور فروشگاه ساز جوملا

EasyStore یک افزونه فروشگاهی است که به نحوی طراحی شده است تا به طور یکپارچه با سیستم مدیریت محتوای جوملا ادغام شود. این افزونه به کاربران اجازه می دهد تا وب سایت تجارت الکترونیکی خود را بر پایه چارچوب سیستم مدیریت محتوای جوملا ایجاد و مدیریت کنند و انعطاف پذیری جوملا را با ویژگی های قدرتمند تجارت الکترونیکی ترکیب کنند.

ایزی استور با امکانات متنوع و برای انواع مشاغل تجارت الکترونیکی، از فروشگاه های کوچک آنلاین گرفته تا فروشگاه های آنلاین پیچیده و بزرگ، انتخابی مناسب است. می توانید وب سایت خود را با این افزونه متناسب با نیازهای خاص نوع تجارت الکترونیکی خود تنظیم کنید.

این افزونه یک رابط کاربری بصری قدرتمند برای ایجاد محصولات بدون زحمت به شما ارائه می دهد که از طریق آن می توانید به راحتی جزئیات محصول، از جمله دسته بندی ها، انواع، تصاویر و توضیحات را برای بهبود تجربه خرید مشتریان به سایت خود اضافه و مدیریت کنید.

وجود انواع محصولات به شما امکان می دهند گزینه های مختلفی را برای محصولات خود ارائه دهید، مانند اندازه، رنگ و …. ایزی استور ایجاد و مدیریت انواع محصولات را ساده می کند. می توانید ویژگی های متعددی ایجاد کنید و اجازه دهید این فروشگاه ساز، انواع مربوطه را به طور خودکار تولید کند.

EasyStore به شما امکان می دهد با انتخاب واحد پول و واحدهای وزن ترجیحی خود، فروشگاه خود را شخصی سازی کنید. این محصول مدیریت حمل و نقل را با امکان تنظیم مناطق حمل و نقل سفارشی، روش های تحویل و هزینه های حمل و نقل ساده می کند. علاوه بر این، می توانید نرخ مالیات را در سطح کشور و … برای کنترل دقیق مالیات تعریف و مدیریت نمایید.

دانلود افزونه Easystore ایزی استور فروشگاه ساز جوملا
ایزی استور کامپوننت فروشگاه ساز برای سیستم مدیریت محتوای جوملا

امتیاز: 4.7/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!