همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Account Switcher for WordPress تغییر حساب کاربری وردپرس

با افزونه Account Switcher برای وردپرس می‌توانید یک ویژگی جدید و فوق‌العاده را به سایتتان اضافه کنید، مخصوصاً با از بین بردن کمبود بزرگ سایت‌های وردپرس اجتماعی. اکانت سوئیچر برای شما امکان ورود با بیش از یک حساب کاربری و جابه‌جایی بین حساب‌ها را در دستگاهی که در بسیاری از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب می‌بینید، به آسانی میسر میکند. علاوه بر اینکه استفاده از آن بسیار آسان است، می‌تواند آن را با افزونه Walogin پلاگین مدیریت عضویت در بلاک چین، یکپارچه کار کنید.

استفاده از این افزونه بسیار ساده است. فقط باید منویی را به فیلدی که می خواهید اضافه کنید با پیوند “#account-switcher” اضافه کنید. تغییر حساب فقط پس از ورود به سیستم کار می کند. به عبارت دیگر، اگر به سیستم وارد نشده باشد، Account Switcher نیز غیر فعال خواهد بود.

نیازی به تنظیمات اضافی ندارید. اگر می خواهید در منوی حساب کاربری ووکامرس ظاهر شود، می توانید آن را به سادگی فعال کنید. اگر از افزونه Walogin استفاده میکنید. تنظیمات “Active Walogin” نیز برای شما ظاهر می شود. با فعال کردن این تنظیم، می‌توانید کاربران را قادر کنید تا از طریق Account Switcher با والوگین وارد شوند.

دانلود افزونه Account Switcher for WordPress تغییر حساب کاربری وردپرس
Account Switcher for WordPress (Multiple accounts plugin)
امکان ورود و لاگین با چند حساب کاربری با امکان سوئیچ بین اکانت های وارد شده

امتیاز: 4.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!