همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه سیستم مدیریت پزشکی SP Medical برای جوملا

افزونه SP Medical یک راه حل کامل و سیستم مدیریت پزشکی با ویژگی ها و قابلیت های متعدد برای سیستم مدیریت محتوای جوملا است. این افزونه قدرتمند شما را قادر می سازد تا یک وب سایت پویا برای هر نوع بیمارستان، کلینیک، ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی، مرکز توانبخشی، جراحی، اطفال و سایر سایت های مرتبط بر پایه جوملا بسازید. این محصول دارای امکان نمایش مشخصات پزشک، جستجو، قرار ملاقات، برآورد هزینه سایر ویژگی های مرتبط پزشکی است. کامپوننت اس پی مدیکال در ابتدا با قالب JoomShaper Medico در آپریل 2018 منتشر شد اما حالا می‌توانید از این افزونه به‌طور مستقل برای ساختن سایت پزشکی خود با هر قالب مرتبط دیگری که انتخاب می‌کنید نیز استفاده کنید.

از ویژگی های اصلی افزونه SP Medical می توان به مواردی همچون سیستم مدیریت آسان پزشکی و قرار ملاقات، نمایش لیست دپارتمان ها با خدمات و قیمت، امکان نمایش لیست متخصصین در قسمت جلویی سایت و مرتب سازی بر اساس بخش ها و به صورت صعودی/نزولی، سیستم ملاقات متخصص پویا با اطلاعات بیمار، ماژول جستجوی بسیار پیشرفته برای جستجوی متخصصان بر اساس بخش، تخصص و نام، تخمین‌گر هزینه برای تست‌ها و روش‌های تشخیصی بر اساس بخش، نمایش صفحه برنامه زمانی متخصصان به صورت هفتگی پویا، ماژول متخصصان پزشکی، ماژول لیست خدمات پزشکی یا گروه ها، طرح بندی خدمات یا دپارتمان های مختلف، داشبورد منحصر به فرد با نمای کلی و آمار سریع، امکان مرتب سازی متخصصان بر اساس بخش و گزینه های بومی جوملا و جستجو بر اساس نام متخصص و امکان مرتب سازی نوبت بر اساس بخش، پزشک، تاریخ ملاقات و جستجوی قرار بر اساس نام بیمار، تلفن بیمار، ایمیل بیمار در همان قسمت اشاره کرد.

دانلود افزونه سیستم مدیریت پزشکی SP Medical برای جوملا
اس پی مدیکال اکستنشن مدیریت راهکارهای پزشکی برای جوملا Medical Management Extension For Joomla

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!