همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه پایانه فروش Vitepos Pro برای وردپرس

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی را دارید، به نرم افزار POS نیاز دارید. سیستم پایانه فروش Vitepos Pro برای فروشگاه های WooCommerce ساخته‌ شده، شما به راحتی می‌توانید با استفاده از آن فروشگاه محلی خود را مدیریت کنید، همچنین می‌توانید از فروشگاه آنلاین موجود خود به عنوان یک فروشگاه محلی استفاده کنید. می توانید کسب و کار فروشگاه آنلاین و محلی خود را در یک برنامه به صورت یکجا مدیریت کنید. استفاده از وایت پوز سریع و آسان است، و در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند. مشتریان شما هر بار تجربه یکپارچه و لذت بخشی را تجربه خواهند کرد.

راه اندازی و ادغام افزونه Vitepos با ووکامرس آسان است. میتوانید محصولات خود را اضافه کنید و آنها را به راحتی بفروشید، این یک پلتفرم امن، سطح بالا و کاربر پسند بدون bloatware (اضافاتی که باعث سنگینی و افزایش حجم بیهوده سایت شما میشوند) است. داده‌های شما ایمن هستند و شما کنترل را در دست دارید، این محصول ابزاری عالی است که به شما امکان می‌دهد کل فروشگاه خود را مدیریت کنید و موجودی کالا ها را در کوتاه‌ترین زمان ردیابی کنید، نماینده/صندوق‌دار می‌تواند سفارش‌ها را با نگه‌داشتن سبد خرید پردازش کند، تخفیف‌ها و هزینه‌ها اضافه کند، یادداشت سفارش اضافه کند، یا اینکه میتوانید مشتری اضافه کنید/جستجو کنید و پرداخت ها را تقسیم کنید.

با استفاده از این افزونه میتوانید کانترهای نامحدود را به طور همزمان مدیریت کنید. می‌توانید این مراکز را به‌طور جداگانه مدیریت نمایید و صندوق‌داران/نمایندگان مختلفی را تعیین کنید. بارکد های وایت پوز نسل جدیدی از بارکد خوان ها است، استفاده از آن آسان است و مزایای بیشتری را نسبت به سایر اسکنرها برای شما به ارمغان می آورد. به این صورت بهینه شده و سریع تر، قادر به ذخیره داده ها به صورت محلی و اجرا بدون اتصال به اینترنت خواهید بود. وقتی اینترنت برگشت، می‌تواند دوباره داده‌ها را بدون هیچ زحمتی یا پشتیبان در فضای ابری ذخیره کند.

دانلود افزونه پایانه فروش Vitepos Pro برای وردپرس
وایت پوز افزونه پوز و پایانه فروشگاهی برای وردپرس و ووکامرس Point of sale (POS) plugin for WordPress and Woocommerce

امتیاز: 4.5/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!