همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه تحویل حضوری Pick-up in store برای پرستاشاپ

ماژول Drive-Click & Collect و Pick up in store برای پرستاشاپ به فروشندگان و دارندگان فروشگاه های اینترنتی یا سایت های دارای شعب فروشگاهی فیزیکی اجازه می دهد تا از مزایای “Click & Collect” به طور کامل استفاده کنند. به لطف امکانات این محصول، مشتریان می توانند به صورت آنلاین خرید کنند و سپس با مراجعه به فروشگاه، اقدام به دریافت کالا به صورت حضوری نمایند. مشتریان قادر هستند که شیوه تحویل در فروشگاه و تاریخ (روز هفته + زمان) را در فروشگاه مورد نظر خود انتخاب نمایند.

اکنون می توانید ساعت های باز و بسته و تعطیلات مختلف را برای هر فروشگاه فیزیکی انتخاب کنید. اگر می خواهید فقط از ماژول به عنوان تحویل در فروشگاه، بدون انتخاب بازه زمانی استفاده کنید، این امکان نیز وجود داشته و در اختیار شما خواهد بود.

دانلود افزونه تحویل حضوری Pick-up in store برای پرستاشاپ
پیکاپ این استور افزونه دریافت مرسوله و کالا توسط مشتری در فروشگاه برای پرستاشاپ Drive and Click & Collect / Pick up in-store Module

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!