همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت VoIP و تله مارکتینگ Teleman

اسکریپت Teleman یک پلتفرم SaaS است که به شما امکان می دهد برای تبلیغ محصولات خود با مشتریان خود تماس بگیرید. در این سیستم یک شماره‌گیر تلفن گویا وجود دارد که به شما اجازه میدهد با مشتریان خود تماس برقرار کرده و محصولات را بفروشید. این محصول یک برنامه تماس صوتی مبتنی بر Twilio است، بنابراین برای شروع خدمات بازاریابی تلفنی خود به یک حساب Twilio نیاز دارید. می توانید پیام های صوتی را از یک فایل متنی و همچنین یک فایل از پیش ضبط شده ارسال کنید. با افزودن مخاطبین جدید به یک گروه می توانید کمپین را راه اندازی کنید.

به طور خلاصه، اسکریپت Teleman می تواند از مرورگر وب شما با تلفن همراه شما یا سایر تلفن های همراه تماس برقرار کند. با کمپین می توانید تماس های انبوه برقرار کنید. این تماس ها می تواند شامل صدای ربات یا صدای صوتی از پیش ضبط شده شما باشد. تله من مبتنی بر SaaS است، به این معنی که شما می توانید مشتری خود را ایجاد کنید و از آنها هزینه اشتراک و شماره موبایل دریافت کنید.

این اسکریپت دارای یک مبدل چند ارزی است که فقط کافی است با آن یک ارز کشور را انتخاب کنید تا به طور خودکار به نرخ تبدیل فعلی تبدیل شود. شما می توانید نرخ فعلی را در هر زمان با کلیک بر روی دکمه به روز رسانی به روز کنید. برنامه به طور پیش فرض این پیشنهاد را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند ارز خود را تغییر دهید و آن را به صورت پیش فرض درآورد. دقت کنید ارائه امکانات پولی از نوع SaaS به کاربران نهایی در این اسکریپت ممکن است محدود به لایسنس اکستندد باشد که توسط مسترکد مارکت عرضه نمیشود.

دانلود اسکریپت VoIP و تله مارکتینگ Teleman
تله مان / تله من اسکریپت خدمات تله مارکتینگ و ویس اور آی پی Telemarketing & VoIP Service SaaS Application

امتیاز: 4.1/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!