همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود PixelPages اسکریپت سایت ساز پیکسل پیجز

اسکریپت PixelPages دارای یک پیشخوان مدیریت و کاربری قدرتمند است که به کاربران امکان مدیریت و کنترل انواع عملکردها را بدون تلاش می‌دهد. این پلتفرم با انواع قالب حرفه‌ای که برای انواع حرفه ها مناسب هستند، ارائه می‌شود.

شما می‌توانید قالبی را که با نیازهای شما مطابقت دارد، انتخاب کنید سپس یک ویرایشگر با رابطی ساده به شما امکان می‌دهد متن، تصویر و حتی CSS و JS سفارشی سایت خود را تغییر دهید.

مدیر می‌تواند به آسانی پلن ها قیمت‌گذاری را مدیریت و اضافه کند تا به کاربران دسترسی های مد نظر را با دریافت هزینه‌های لازم را اعطا کند. این اسکریپت روش پرداخت PayPal، RazorPay و Stripe را پشتیبانی می‌کند. مدیر و کاربران امکان دارند پروفایل خود را شخصی‌سازی کنند، و از موارد متعددی از جمله تصویر پروفایل و سایر اطلاعات شخصی در آن بهره بگیرند.

در عین حال مدیر قابلیت فعال کردن قابلیت دانلود برای قالب‌ها را دارد که به کاربران امکان دانلود آسان سایت برای استفاده در آینده را می‌دهد.

دانلود PixelPages اسکریپت سایت ساز پیکسل پیجز
پیکسل پیجز وب اپلیکیشن سایت ساز با قالب اچ تی ام ال SAAS Application Website Builder for HTML Template

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!