همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت PHP سیستم رزرو بلیط اتوبوس ViserBus

اسکریپت ViserBus، یک راه حل حرفه ای رزرو تیکت اتوبوس است که با PHP laravel ارائه می شود. این اسکریپت برای افرادی که می خواهند وب سایت کسب و کار اتوبوسرانی خود را راه اندازی کنند، توسعه یافته است. در پایان سال 2017، 3 میلیون اتوبوس شهری در سراسر جهان در حال فعالیت بودند. از این تعداد 385000 دستگاه متعلق به رده اتوبوس های برقی است. بنابراین میزان بروز ناوگان جهانی 13 درصد است که سهم چشمگیری است. در این سیستم، کاربران می توانند به راحتی ثبت نام کرده و وارد داشبورد کاربری خود شوند. سپس می توانند بلیط مقصد خود را جستجو کند. بیش از 20 روش پرداخت در این سیستم وجود دارد و زمانی که پرداخت انجام شد، بلیط به طور خودکار صادر می شود.

اگر به دنبال یک سیستم راه حل کامل رزرو بلیط اتوبوس برای کسب و کار خود هستید، در جای مناسبی هستید. ویزرباس به شما کمک میکند تا مسافران، بلیط‌ها، اتوبوس‌ها، ناوگان، مسیرهای نامحدودی را که قادر به پذیرش پرداخت از طریق کارت‌ها، کریپتوکارنسی و پرداخت موبایلی هستند، انجام دهید. با بهره گیری از این راه حل آماده راه اندازی، تنها چند دقیقه طول می کشد تا وب سایت خود را راه اندازی کنید.

دانلود اسکریپت PHP سیستم رزرو بلیط اتوبوس ViserBus
وایزر باس اسکریپت پتلفرم رزرو بلیط و صندلی اتوبوس و سیستم حمل و نقل Bus Ticket Booking System

امتیاز: 4.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!