همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود LMSZAI اسکریپت لاراول سیستم آموزشی

اسکریپت LMSZai یک اپلیکیشن ریسپانسیو مبتنی بر وب است که شامل یک سیستم مدیریت یادگیری آنلاین به همراه پنل مدیریت، مدرس و دانشجو است. این یک سیستم مدیریت یادگیری کاملاً آماده برای استفاده است که بر پایه فریم ورک لاراول طراحی شده.

برخی امکانات این اسکریپت عبارتند از پشتیبانی از تدریس چندین استاد، دوره های SCORM، امکان اضافه کردن سازمان های مختلف، امکان آزاد کردن محتوا به صورت دوره ای (Drip)، مدیریت دوره دسترسی به دروس، مدیریت دیوایس ها، اعتبارسنجی گواهینامه دوره، فیلتر نقشه بر اساس موقعیت مدرس، حالت خصوصی، امکان ورود با ایمیل و موبایل و همچنین امکان پرداخت به مدرسین و بازاریابان.

از دیگر امکانات این اسکریپت میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از Google Meet، پروفایل ارگان، امکان اعطای نشان به مدرسین، امکان دنبال کردن مدرسین، سیستم امنیت بهبود یافته، دارای صفحه جزئیات دوره، دارای فهرست مورد علاقه ها و تسویه حساب آسان، امکان اختصاص تکالیف، امکان ساخت باندل دوره ها و امکان راه اندازی فروم مباحثه اشاره کرد.

دانلود اسکریپت لاراول سیستم آموزشی LMSZAI LMS
اسکریپت PHP سیستم مدیریت آموزش آنلاین و ال ام اس Learning Management System (Laravel)

امتیاز: 4.6/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!