همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت فروشگاه ساز Organis

اسکریپت Organis یک پلتفرم خرید و تجارت الکترونیک چند فروشنده قدرتمند است. اگر قصد راه اندازی یک سیستم فروشگاهی با قابلیت چند فروشندگی را داشته باشید می توانید ارگانیس را به عنوان مناسب ترین پلتفرم چند فروشنده برای تجارت الکترونیک خود انتخاب کنید. که این این راه حل عالی برای فروشگاه اینترنتی فعلی یا آینده شما خواهد بود.

برخی امکانات این اسکریپت عبارتند از امکان پیاده سازی طرح بندی های متنوع صفحه اصلی، پشتیبانی از حالت چند فروشندگی، دارای سیستم چند زبانه با پشتیبانی از حالت راست چین، عدم محدودیت در دسته ها و برند ها، دارای فیلتر محصولات، امکان ساخت فهرست علاقه مندی ها، دارای صفحه سبد خرید و تسویه حساب، امکان پیگیری و رهگیری سفارشات، پشتیبانی از گوگل تگ منیجر، دارای سیستم صورتحساب، امکان برون بری اطلاعات، امکان استفاده از بنر های تبلیغاتی، وجود سیستم نقد و بررسی و امتیازات و وجود منو ساز درگ اند دراپ.

دانلود اسکریپت فروشگاه ساز Organis
ارگانیس اسکریپت فروشگاهی مولتی وندور و چند فروشنده بر پایه PHP لاراول Multivendor Organic Food & Grocery Laravel eCommerce

امتیاز: 4.3/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!