همین حالا به جمع 44219 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9634 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت دایرکتوری تبلیغات آنلاین Bulistio

Bulistio یک پلتفرم لیستینگ کسب و کار / دایرکتوری است که مدیر می تواند در آن بسته های اشتراک (ماهانه / سالیانه / مادام العمر / پریمیوم / رایگان) را ایجاد کند. کسب و کارها با توجه به این بسته ها اشتراک می گیرند و کسب و کار خود را در پلتفرم ثبت می کنند.

مدیر همچنین می تواند هزینه های لازم را برای تبلیغ کسب و کار برای یک زمان مشخص تنظیم کند. کسب و کارهای برجسته در صفحه جستجو و صفحه اصلی برجسته خواهند شد.

بولیستیو چهار قالب منحصر به فرد و جذاب را ارائه می دهد. قسمت فرانت اند آن کاملا از حالت چند زبانه و حالت RTL پشتیبانی میکند و این محصول صفحه جستجوی پیشرفته با نمای نقشه کسب و کارها را نیز ارائه میکند. مدیر همچنین می تواند نقشه را در صفحه جستجو غیرفعال کند. نتایج جستجو بدون نیاز به بارگذاری صفحه نشان داده می شود.

بولیستیو ده روش پرداخت آنلاین (پیپال، استرایپ، اتوریز.نت، مولی، ریزرپی، پی تی ام، اینستاموجو، پی استاک، فلاترویو، مرکادوپاگو) ارائه می دهد و مدیر همچنین می تواند روش های پرداخت آفلاین نامحدود را اضافه کند.

دانلود اسکریپت دایرکتوری مشاغل Bulistio
بولیستیو سیستم فهرست و دایرکتوری آگهی آنلاین پی اچ پی Business Listing / Directory Website (Subscription Based)

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!