همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت ثبت نام و ورود امن Secure-PHP-Login

اسکریپت سیستم ورود و ثبت نام امن Secure PHP Login با استفاده از Bootstrap و PHP ساخته شده است. این ماژول ورود و ثبت نام با رمزگذاری رمز عبور بسیار ایمن همراه است که رمزگشایی رمز عبور ذخیره شده در پایگاه داده را غیرممکن است.

هیچ کار کدنویسی اضافی مورد نیاز نیست زیرا اسکریپت های پشتیبانی کامل PHP از قبل در این بسته موجود است. ماژول فعال سازی ایمیل داخلی با استفاده از یک کد فعال سازی منحصر به فرد برای هر کاربر، ایمیل های فعال سازی را برای کاربران ارسال می کند.

فرم ها در این اسکریپت با استفاده از پلاگین اعتبارسنجی Jquery همراه با AJAX اعتبارسنجی می شوند. رابط مدیریت بک اند ویژگی های اضافی مانند جستجوی کاربر و افزودن کاربر جدید به صورت دستی و نمایش اطلاعات آمار کاربران را فراهم می کند.

شما می توانید فرم را بدون بازخوانی و بارگذاری مجدد صفحه اعتبار سنجی کنید. قابلیت بازنشانی رمز عبور جدید به کاربران امکان می دهد در صورت فراموش کردن رمز عبور اصلی خود، رمز عبور جدیدی را روی حساب کاربریشان تنظیم کنند. این اسکریپت همچنین به شما اجازه میهد که با اطلاعات کاربری توییتر، فیسبوک و گوگل وارد حساب کاربری خود شوید.

دانلود اسکریپت ثبت نام و ورود امن Secure-PHP-Login
اسکریپت پی اچ پی سیستم مدیریت لاگین و ثبت نام کاربران Secure-PHP-Login & Registration System

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!