همین حالا به جمع 45897 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9768 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ادآن Formless Actions Endpoints برای جت فرم بیلدر

افزونه نقاط پایانی اقدامات بدون فرم Formless Actions Endpoints Addon به شما کمک می‌کند تا اقدامات لازم پس از ارسال فرم با استفاده از یک دکمه واحد در قسمت جلویی (front end) و بدون نیاز به فرم واقعی اجرا کنید. این افزونه می‌تواند فرم‌ها را هم در یک سایت و هم بین نقاط وب مختلف ارسال کند. افزونه یک محیط ایمن برای انتقال داده‌ها ایجاد می‌کند و اجرای اقدامات را بر اساس نقش و قابلیت‌های کاربر محدود می‌کند.

موارد استفاده از آن عمدتاً شامل دکمه‌های کاربردی سایت و نقاط پایانی REST API است. این ابزار می‌تواند سایت را به یک backend برای برنامه‌ها تبدیل کند. دکمه‌های کاربردی به شما این امکان را می‌دهند که پست‌ها و وضعیت‌های کاربران را تغییر دهید، کاربران و پست‌ها را حذف کنید، پست‌ها را از یک وب‌سایت دیگر از طریق REST API اضافه کنید، خریدهای یک‌کلیکه و غیره را به ساده ترین شکل انجام دهید.

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!