همین حالا به جمع 47044 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9888 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Google Analytics برای پرستاشاپ

این ماژول برچسب ردیابی Google Analytics 4 را در فروشگاه شما نصب می کند که بر اساس فناوری نوآورانه یادگیری ماشین Google است. به لطف این تگ هوشمند، می‌توانید از آخرین نسل گزارش‌های آنالیتیکس بهره‌مند شوید که به شما امکان می‌دهد درک عمیقی از کسب‌وکار، مشخصات مشتری و رفتار آن‌ها نسبت به محصولاتتان داشته باشید. فعالیت مشتریان خود را در زمان واقعی ردیابی کنید، روندهای فروش فعلی را تجزیه و تحلیل کنید، اقدامات آینده آنها را پیش بینی کنید، درآمدهای بالقوه خود را با توجه به پارامترهای مختلف مطالعه کنید.

علاوه بر همه رویدادهای اساسی که به طور خودکار جمع آوری می شوند، برچسب نصب شده در سایت شما توسط ماژول ما برای شناسایی رویدادهای توصیه شده برای تجارت الکترونیک و موارد دیگر پیکربندی شده است! همچنین، میتوانید اندازه گیری های پیشرفته GA4 را برای داده های جمع آوری شده بیشتر فعال کنید.

آیا از Universal Analytics استفاده می‌کردید و می‌خواهید پیکربندی و گزارش‌های خود را حفظ کنید؟ مشکلی نیست، به سادگی Universal Analytics را با Google Analytics 4 در حساب Google Analytics خود مرتبط کنید و از هر دو نوع گزارش تکمیلی بهره مند شوید. گزارش های جهانی شما تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت و به جمع آوری داده ها از طریق برچسب قرار داده شده در سایت شما ادامه می دهند.

به سادگی شناسه اندازه گیری GA4 و در صورت نیاز شناسه ردیابی Universal Analytics خود را وارد کنید و شروع به جمع آوری اولین داده های خود کنید!

دانلود ماژول Google Analytics برای پرستاشاپ
افزونه گوگل آنالیتیکس سازگار با نسخه جدید و قدیمی گوگل آنالیتیکس برای پرستاشاپ GA4 and Universal-Analytics Module

امتیاز: 4.6/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!