همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب فروشگاهی Pinkmart راست چین برای وردپرس

قالب Pinkmart بهترین و قابل اعتمادترین قالب وردپرس با طرح‌بندی‌ها و سبک‌های متعدد است که به شما امکان می‌دهد ساختارهای مختلفی ایجاد کنید و هر نیاز ویژه شما را برای انواع روش های تجارت برآورده می‌کند. سازگاری کامل این قالب با افزونه فروشگاه ساز wooCommerce به شما کمک می کند تا وب سایت تجارت الکترونیک خود را در کمترین زمان پیاده سازی کنید. پینک مارت دارای جدیدترین فناوری های وب، تجربه کاربری لذت بخش و زیباترین گرایش های طراحی است.

این قالب با طراحی ریسپانسیو و چشم نواز برای هر نوع وب سایت تجارت الکترونیک خرده فروشی یا بازار و برای فروش هر نوع محصولی انتخابی مناسب است. گزینه‌های انعطاف‌پذیر این قالب به شما کمک می‌کنند همه جنبه‌های فروشگاه آنلاین خود را سفارشی کنید. در نهایت قالب پینکمارت به شما کمک می کند تا بدون دست زدن به یک خط کد، یک وب سایت چشمگیر و با کارایی بالا را تنها در عرض چند دقیقه بسازید.

rtl badge

farsi badge

دانلود قالب Pinkmart راست چین برای وردپرس
پینکمارت قالب ایجکسی ووکامرس فارسی و راست چین AJAX theme for WooCommerce

امتیاز: 4.7/5 از 31 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

ترجمه فارسی این محصول از طرف طراح ارائه شده و در فولدر languages در پکیج دانلودی موجود است. جهت فارسی سازی فایل pinkmart-fa_IR.mo را از فولدر ذکر شده به مسیر wp-content/languages/themes انتقال دهید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!