همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب مجله خبری Jarida راستچین و فارسی برای وردپرس

قالب Jarida یکی دیگر از قالب های طراحی شده توسط TieLabs است. حتما با قالب Sahifa که از دیگر کارهای همین طراح است، آشنایی دارید. قالب جریده نیز مانند قالب صحیفه، در سایت تم فارست با فروشی حیرت انگیز روبرو شده است. این قالب خبری وردپرس، در میان کاربران محبوبیت بسیاری کسب نموده و توانسته امتیاز 4.8 از 5 را از آن خود کند.

قالب مجله خبری Jarida امکانات گسترده ای را در خود جای داده که آن را برای راه اندازی انواع وبسایت ها مناسب میکند. در وحله اول، این قالب به عنوان یک قالب خبری، وبلاگی و مجله، کلیه امکانات مدیریتی لازم برای چنین وبسایت هایی را در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با قالب جریده، انواع سایت های خبری، سایت تفریحی، سایت مجله تکنولوژی، سایت آموزشی، انجمن گفتگو، شبکه اجتماعی و حتی سایت فروشگاهی را نیز راه اندازی کنید.

farsi badgertl badge

یکی از مزیت های بزرگ قالب Jarida مانند دیگر قالب های این طراح، راستچین بودن و پشتیبانی کامل آن از زبان های راست به چپ است. در مسترکد مارکت، برای کمک به شما جهت راه اندازی هرچه سریعتر سایتتان، ما ناحیه کاربری (front end) این قالب را که به صورت استاندارد قابل ترجمه بوده، برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده و جهت دانلود در اختیار شما قرار داده ایم. بنابراین با دانلود این قالب میتوانید در زمانی کوتاه، سایت خود را راه اندازی کرده و کار خود را شروع کنید.

قالب جریده امکانات بسیار گسترده ای را در خود جای داده. در ادامه سعی میکنیم به صورت مختصر، به شرح برخی از این امکانات بپردازیم. از شما دعوت میکنیم با ما همراه شوید.

برخی امکانات قالب Jarida برای وردپرس:

طراحی واکنش گرا در قالب جریدا برای وردپرسطراحی واکنش گرا

با توجه به اینکه هر یک از کاربران سایت شما ممکن است با دیوایس های مختلفی وارد وبسایت شما شوند، بنابراین در حال حاضر، واکنش گرا بودن یک وبسایت، از موارد بسیار حائز اهمیت به شمار میرود.

خوشبختانه در قالب Jarida موارد مربوط به واکنش گرایی به شکلی صحیح و دقیق مورد توجه قرار گرفته. و به همین جهت است که کاربران شما با بهره گیری از دیوایس های متفاوت، از کامپیوتر های دسکتاپ گرفته تا انواع تبلت ها و موبایل ها از جمله آیپد و آیفون میتوانند وبسایت شما را به درستی مشاهده کرده و از امکانات مختلف آن بهره مند شود.

چرا که در این نوع طراحی، اجزای مختلف سایت، بر اساس اندازه صفحه نمایش کاربر، میتوانند موقعیت و سایزی مناسب برای خود در نظر بگیرند تا در نوع صفحه نمایشی، استفاده از سایت به صورت بهینه امکانپذیر باشد.


طرح های متنوع قالب وردپرس jaridaطرح بندی متنوع قالب

در استفاده از قالب های آماده، اینکه بتوانید نوع طراحی و نمای سایت را دقیقا مطابق با میل خود تنظیم کنید، از اهمیت بسیاری برخوردار است. ممکن استشما طرفدار طرح های عریض باشید. شخص دیگری ممکن است سایت های جمع و جور و باریک را بپسندد. خوشخبتانه طراحی این قالب، از پیش برای تمامی این نیازها چاره ای اندیشیده.

در قالب جریده شما میتوانید تعداد ستون های قالب را تعیین کنید (2 ستون یا 3 ستون). همچنین میتوانید طرح بندی قالب را از بین طرح های باکس دار یا تمام صفحه انتخاب کنید. تمامی این موارد از طریق پنل مدیریتی این قالب قدرتمند در اختیار شما قرار میگیرد و تنظیم آنها به سادگی از طرف شما قابل انجام است.


سازگاری با نمایشگر های رتینا در قالب وردپرس jaridaسازگار با نمایشگر های رتینا

استفاده از نمایشگر های دارای رزولوشن و وضوح تصویر بالا هر روز در بین کاربران مرسوم تر میشود.

قالب جریدا به نحوی طراحی شده که در دستگاه های دارای رزولوشن بالا یا همان نمایشگرهای رتینا، به بهترین شکل قابل مشاهده باشد.

اگر کاربران سایت شما با استفاده از دیوایس هایی مانند آیپد و آیفون که به نمایشگر رتینا مجهز هستند از سایت شما بازدید کنند، میتوانند سایت شما را به زیبایی و بدون افت کیفیت مشاهده کنند. این امر به خودی خود مزیت بزرگی به شما میرود و در صورت استفاده از محتوا و تصاویر مناسب از طرف شما، میتواند به رشد سریعتر سایت و افزایش رضایت کاربران از سایت شما منجر شود.


راه اندازی سایت چندزبانه با وردپرس در قالب jaridaقابلیت راه اندازی سایت چندزبانه

اگر مایلید سایت خود را با زبان های مختلف در اختیار کاربرانتان قرار دهید، در این بخش هم از امکانات موجود در قالب خبری jarida ناامید نخواهید شد.

قالب جریده برای راه اندازی سایت های چند زبانه با استفاده از افزونه WPML کاملا آماده است. بعلاوه امکان ترجمه این قالب با بهره گیری از فایل های ترجمه استاندارد نیز وجود دارد. بنابراین اگر میخواهید مخاطبین مختلفی را با زبانهای مختلف هدف بگیرید، این قالب میتواند به شما کمک کند تا صدای خود را به گوش مخاطبین خود با زبان های مختلف در نقاط مختلف جهان برسانید و جامعه مخاطبین خود را گسترش دهید.


قالب buddypress قالب bbpressسازگار با bbPress و BuddyPress

حتما با افزونه های bbPress و BuddyPress آشنا هستید. با استفاده از افزونه bbpress میتوانید انجمن گفتگو ایجاد کرده و با استفاده از BuddyPress نیز میتوانید بر پایه وردپرس، شبکه اجتماعی ایجاد کنید.

اگر تصمیم به ایجاد چنین محیط هایی دارید و یا اینکه سایت شما در حال حاضر از این دو افزونه بهره میگیرد و به دنبال قالبی هستید که به خوبی با این افزونه ها سازگار باشد، به جای درستی آمده اید. قالب جریده با سازگاری با بی بی پرس و بادی پرس، به شما اجازه میدهد که به بهترین شکل ممکن، انجمن اینترنتی خود را راه اندازی کرده و یا شبکه اجتماعی شخصیتان را راه بیاندازید.


سفارشی سازی دسته بنده ها در قالب جریداقابلیت سفارشی سازی دسته ها

یکی دیگر از امکاناتی که در این قالب شاهد وجود آن هستیم، امکان سفارشی کردن دسته بندی های وردپرس است.

با استفاده از این امکان شما میتوانید نحوه نمایش دسته بندی های سایت خود را به طور کامل سفارشی سازی کرده و آنها را مطابق سلیقه و میل خود تنظیم کنید.

مثلا میتوانید برای هر دسته، رنگ، پس زمینه، لوگو و سایدبارهای خاصی برگزینید. به این شکل، هر دسته بندی را میتوانید دقیقا مطابق با نیازهای فنی همان دسته تنظیم کرده و به بهترین نتایج دست پیدا کنید.


سفارشی سازی رنگ ها در قالب خبری جریداعدم محدودیت در رنگ

مقدار آزادی عمل شما در این قالب واقعا جای تقدیر دارد. به چه رنگی علاقه دارید؟ رنگ اصلی برند شما چه رنگی است؟ دوست دارید قالب شما با سایرین کاملا متفاوت باشد؟ دوست دارید رنگ های قالب را با رنگ لوگوی خودتان مطابقت دهید؟ اصلا مشکلی نیست … این قالب کلیه امکانات مورد نیاز شما را در این رابطه برایتان فراهم کرده است.

در جریده محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد. شما میتوانید در هر زمان با استفاده از انتخابگر رنگی که در تنظیمات قالب برای شما در نظر گرفته شده، رنگ های قالب را مطابق میل و سلیقه خود تنظیم کنید. اصلا برای هر فصل یک رنگ … نظر شما چیست؟


نمایش تعداد مشترکین شبکه های اجتماعی در ابزارک های جریدامجهز به ابزارک شمارشگر شبکه های اجتماعی

فعالیت یک سایت در شبکه های اجتماعی، تاثیر چشمگیری بر روند رشد مخاطبین سایت و افزایش بازدید های سایت دارد. یکی از راه های جذب دنبال کننده در شبکه های اجتماعی، دعوت از کاربرانتان جهت مشترک شدن در سایت از طریق شبکه های اجتماعی است.

در این قالب خبری ابزارکی برای شما در نظر گرفته شده است که میتواند در هر زمان، تعداد طرفداران، دنبال کننده ها و اعضای شما را از سایت هایی مانند توییتر، ویمئو، فیسبوک، یوتوب، دریبل، اینستاگرام، ساندکلاد، بیهنس و … خوانده و انها را در سایت شما در معرض نمایش عموم قرار دهد. این ابزارک کوچک و جمع و جور، بسیار کاربردی بوده و میتواند افراد را به دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی ترغیب کند.


صفحه ساز گرافیکی قالب jaridaصفحه ساز پیشرفته برای صفحه خانگی

قالب جریده هم مانند قالب صحیفه از یک صفحه ساز اختصاصی ویژه برای ایجاد صفحه خانگی اش بهره میگیرد.

کار با این صفحه ساز بسیار آسان بوده و انجام عملیات مختلف در آن از طریق کشیدن و رها کردن آیتم ها قابل اجراست. برای بهره گیری از این صفحه ساز نیاز به هیچ نوع مهارت برنامه نیسی یا انجام عملیات پیچیده ندارید. همه چیز در این صفحه ساز بسیار ساده بوده و رابط کاربری قدرتمند آن به شما اجازه میدهد که صفحه خانگی سایت خود را دقیقا مطابق با میل و سلیقه خود و در کوتاه ترین زمان راه اندازی کنید.

استفاده از یک صفحه ساز اختصاصی، هرچند حرکت جسورانه ای از طرف تای لبز به شمار میرود اما میتوان به آن به عنوان حرکتی موفق نگاه کرد که از بسیاری از پیچیدگی های به کار گیری سایر صفحه ساز ها از جمله ویژوال کامپوزر میکاهد.


استفاده از مگامنو در قالب وردپرس jaridaبهره گیری از مگامنو

مگامنو ها این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. مگامنو به منویی میگوییم که با شکل عادی یک منوی دراپ داون تفاوت داشته و میتواند محتوا را به نحوی متفاوت، مثلا به صورت چندستونه، با تصاویر، فرمت های خاص و … به نمایش بگذارد. بنابراین مشخصا این نوع منو از یک منوی کشویی ساده بسیار جذاب تر بوده و حتی میتواند کاربردی تر هم باشد.

و اما قابلیت جالبی که در این قالب گنجانده شده، امکان نمایش دسته بندی ها به صورت مگامنو است. در این حالت شما میتوانید دسته بندی های خود را به فهرست وردپرس بیافزایید تا قالب جریده جدیدترین آیتم های منتشر شده در آن دسته بندی خاص را در منو به نمایش بگذارد. به این شکل، هم منوی زیباتری خواهید داشت و هم آمار بازدید نوشته هایتان را افزایش خواهید داد.


پنل مدیریت قالب jarida برای وردپرسپنل مدیریت پیشرفته

این همه امکاناتی که در این قالب خبری جای گرفته، نیاز به یک مرکز مدیریتی کامل و درست و حسابی نیز دارد. خوشبختانه قالب Jarida در این قسمت هم به بهترین شکل عمل کرده و یک پنل مدیریتی قدرتمند و کامل را در اختیار شما قرار میدهد.

این پنل به شما اجازه میدهد که کلیه بخش های قالب خود را به سادگی سفارشی سازی کرده و همه چیز را دقیقا مطابق میل و سلیقه خود تنظیم کنید. مثلا تغییر رنگ های قالب، نمایش یا عدم نمایش بخشی خاص در قالب، سفارشی سازی لوگو، نوشته ها، برگه ها و … همه و همه با صرف زمانی اندک و تنها با چند کلیک از طریق این پنل مدیریتی، بر روی قالب قابل اجرا هستند.

اگر قبلا قالب صحیفه را به کار گرفته باشید، این پنل مدیریتی نیز برای شما بسیار آشنا خواهد بود و همین مسئله استفاده از آن را برایتان بسیار ساده تر خواهد کرد.


سیستم نقد و بررسی قالب خبری jaridaدارای سیستم نقد و بررسی

میخواهید در سایت خود به انجام نقد و بررسی محصولات و سرویسهای خاصی بپردازید؟ مشکلی نیست! قالب جریدا از پس این کار نیز به خوبی بر می آید.

در قالب Jarida شاهد وجود یک سیستم نقد و بررسی کامل به صورت درون ساخت هستیم. این سیستم به شما اجازه میدهد که محصولات و سرویسهای دلخواهتان را بررسی نموده، بر اساس معیارهای مختلف به آنها رتبه بدهید.

مجهز بودن به این امکان، نه تنها برای سایت هایی که به طور کامل به برسی محصولات میپردازند، بله برای بسیاری از سایت های دیگر که قصد معرفی هر نوع سرویس یا محصول را به مخاطبین خود داشته باشند نیز کاربردی بوده و حتی توصیه میشود. این امکان در کنار امکان نمایش Rich Snippet ها در گوگل، میتواند در اضافه کردن امتیاز ستاره ای به سایت شما در نتایج گوگل کمک کند و توجه همگان را به سایت شما جلب نماید.


راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرسسازگار با ووکامرس

این قالب علاوه بر بی بی پرس و بادی پرس، با افزونه فروشگاهی ووکامرس نیز سازگاری کامل دارد.

بنابراین اگر قصد دارید در بخشی از سایت خود به فروش محصولاتتان مشغول شوید، این قالب میتواند انتخاب بسیار مناسب و جالبی برای شما باشد.

همانطور که مشاهده میکنید، قالب خبری جریده را نمیتوان فقط و فقط یک قالب خبری به حساب آورد. چرا که امکاناتی که در این قالب وجود دارد، آن را به قالبی تبدیل میکند که میتوان از آن برای مقاصد مختلف و راه اندازی انواع وبسایت ها بهره برد.

داشتن چنین امکانی، خصوصا برای سایت های فروش محصولات موفقیت، سایت های مشاوره ای، سایت های دانلود و بسیاری از انواع سایت های دیگر کاربرد داشته و میتواند به افزایش در آمد و سوددهی وبسایت شما منجر شود.


بهینه شده برای موتورهای جستجو

قالب جریده بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

قالب jarida به نحوی طراحی شده که با استاندارد های موتورهای جستجو سازگار باشد. اگر به دنبال قالبی با سئوی مناسب میگردید، جریدا را میتوان انتخاب بسیار خوبی به شمار آورد. قالب jarida از مواردی همچون Authorship و نمایش رتبه بندی و به طور کلی به کار گیری Rich snippet ها در گوگل پشتیبانی میکند. بنابراین با درج مطالبی مفید و مناسب، میتوانید انتظار داشته باشید که در مدتی کوتاه به جایگاهی درخورد در موتورهای جستجو دست پیدا کنید.

و در پایان …

امکانات این قالب تنها به مواردی که در بالا ذکر شد محدود نمیشود. در این قالب شاهد بسیاری از امکانات دیگر از جمله انواع ابزارک ها، انواع کدهای کوتاه، تمپلیت های سفارشی برای برگه ها، امکان سفارشی سازی نوشته ها و صحفات سایت، راستچین بودن و ترجمه فارسی، سازگاری با دیوایس های اپل و … نیز در آن در اختیار شما قرار میگیرند.

برای آشنایی بیشتر با امکانات این قالب میتوانید سری به دموی آن در سایت رسمی اش بزنید. این قالب را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دریافت کرده و از امکانات آن در سایت خود بهره مند شوید.

امتیاز: 4.5/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

در حال حاضر تنها ناحیه کاربری قالب جریده به صورت استاندارد قابل ترجمه است که ترجمه فارسی این بخش جهت دانلود در اختیار شما قرار گرفته.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!