همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب JA Appolio برای جوملا

قالب JA Appolio از محصولات وبسایت جوملارت است که برای ایجاد سایت های نمونه کار جوملا طراحی شده. این قالب واکنش گرا که برای جوملا 2.5 و 3 طراحی شده میتواند نمونه کار های شما را به زیباترین شکل در معرض دید مخاطبینتان قرار دهد.

rtl badge

یکی از نکات مهم در مورد قالب آپولیو این است که قالب JA Appolio راست چین شده و به صورت پیشفرض از استایل های مخصوص زبان های راست به چپ یا همان RTL مانند فارسی پشتیبانی میکند. بنابراین اگر تصمیم دارید به سرعت یک سایت پورتفولیو برای خود راه اندازی کنید، با استفاده از این قالب میتوانید همین حالا دست به کار شده و سایت جدید خود را به سرعت آماده ی انتشار نهایی کنید.

قالب JA Appolio در طراحی خود از افکت زیبا و چشم نواز پارالاکس استفاده میکند. استفاده از این افکت در کنار انیمیشن های مناسب باعث جلب توجه بیشتر مخاطبین شما خواهد شد. این قالب بر پایه فریم ورک قدرتمند T3 و فریم ورک Bootstrap 3 ساخته شده که حتما نام هر دو را شنیده اید و با امکانات گسترده ی آنها به خوبی آشنایی دارید. در این ورژن از فریم ورک T3 حالا میتوانید از منوهای Off Canvas در نسخه ی دسکتاپ سایت خود نیز بهره بگیرید و علاوه بر این جالب است بدانید که امکان استفاده از منوهای چندگانه نیز برای شما فراهم شده است.

یکی دیگر از امکانات قالب آپولیو امکان ورود به سایت از طریق شبکه های اجتماعی است. با استفاده از این امکان، میتوانید به کاربران خود اجازه دهید که با استفاده از اکانتهای شبکه اجتماعی خود از جمله توییتر، فیسبوک، لینکدین، لایو، yandex، گوگل و … به حساب کاربری خود لاگین کرده و یا با استفاده از این اکانت ها در سایت شما ثبت نام نمایند. همانطور که میدانید استفاده از این شیوه، علاوه بر ساده تر کردن پروسه ورود/ثبت نام برای کاربران، در واقع یک لایه ی اعتبار سنجی قابل اعتماد نیز به سایت شما اضافه خواهد نمود.

طراحی قالب JA Appolio به صورت کاملا واکنش گرا صورت گرفته و در دیزاین آن، تمرکز ویژه ای بر سازگاری این قالب با کلیه ی دیوایس های کاربران صورت گرفته است. بنابراین با استفاده از این قالب میتوانید مطمئن باشید که بازه ی وسیعی از مخاطبین شما، میتوانند بدون مشکل از سایت شما دیدن کرده و از کلیه ی امکانات آن بهره مند شوند. این قالب به طور پیشفرض دارای 5 طرح رنگ از پیش آماده است که سفارشی سازی سایتتان را برای شما بسیار ساده تر خواهد نمود. علاوه بر این، آپولیو از کامپوننت ها و اکستنشن های متنوعی پشتتیبانی میکند که با استفاده از آنها میتوانید گستره ی امکانات سایت خود را به شکل چشمگیری وسیع تر کرده و به طور کلی یک سایت بسیار قدرتمند برای به نمایش گذاشتن پروژه ها و نمونه کارهایتان راه اندازی نمایید.

برخی امکانات قالب JA Appolio :

  • طراحی واکنش گرا بر پایه فریم ورک Bootstrap
  • پشتیبانی از استایل های راست به چپ
  • استفاده از فریم ورک T3
  • امکان استفاده از منوهای off canvas
  • پشتیبانی از افکت پارالاکس
  • امکان لاگین با شبکه های اجتماعی
  • پشتیبانی از کامپوننت EasyBlog
  • دارای 5 طرح رنگ از پیش آماده
  • مناسب برای ایجاد انواع سایت های نمونه کار
  • و امکانات دیگر …
امتیاز: 5.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!