همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Impreza فارسی و راستچین برای وردپرس – رتینا و ریسپانسیو

قالب Impreza با بیش از 16000 فروش و کسب 5 ستاره از خریداران خود در سایت Themeforest از قالب های بسیار تاثیر گذار در گروه خود به شمار میرود. با قالب وردپرس ایمپرزا، محدودیتی در آنچه میتوانید به آن دست پیدا کنید وجود ندارد. Impreza در واقع دنیایی از امکانات بزرگ و کوچک است که در قالب یک پکیج وردپرسی به شما ارائه شده و شما با همین امکانات میتوانید انواع سایت های مد نظرتان را پیاده سازی کرده و به هرچه در ذهنتان است دست پیدا کنید.

اولین نکته ای که در توضیح نام Impreza نیز به آن اشاره شده، رتینا و ریسپانسیو بودن این قالب است. وقتی قالبی با صفحات رتینا سازگار باشد، شما میتوانید انتظار داشته باشید که اجزای سازنده ی این قالب، در صفحاتی که دارای وضوح تصویر بالا هستند، به بهترین شکل به نمایش گذاشته شده و پیکسل پیکسل نشوند. همچنین ریسپانسیو یا پاسخگو بودن یک قالب، باعث میشود که قالب بتواند خود را با اندازه صفحه نمایش دیوایس های مختلف، مطابقت داده و عناصر خود را به نحوی تغییر حالت دهد که قالب چه در کامپیوتر های دسکتاپ، چه لپ تاپ ها و چه تبلت و دیوایس های موبایل، کاملا قابل استفاده بوده و تجربه ی کاربری مناسبی را برای بازدیدکنندگان وبسایت شما فراهم کند.

uplolution header builder - سربرگ ساز وردپرس

در این قالب امکان منحصر به فردی مشاهده میشود که از طریق آن میتوانید هدر یا سربرگ صفحه خود را دقیقا به دلخواه خود طراحی کنید. برای پیاده سازی این امکان، قالب Impreza از افزونه UpSolution Header Builder استفاده میکند که افزونه ای کاملا انحصاری مخصوص طراح همین قالب بوده و امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد واقعا بی نظیر است. با استفاده از این سربرگ ساز شما میتوانید از طریق یک اینترفیس درگ اند دراپ، از میان عناصر موجود برای ایجاد سربرگ و یا قالب های پیش ساخته ای که در اختیار شما قرار میگیرد، هدر سایت خود را مطابق با سلیقه ی خود طراحی کنید. همچنین جالب است بدانید که امکان پیاده سازی سربرگهای مختلف برای دیوایس های موبایل، تبلت و … نیز در این حالت میسر است.

rtl badge

farsi badge

یک امکان بسیار مهم که باعث میشود یک قالب برای استفاده ما ایرانی ها با زبان فارسی، به ساده ترین شکل میسر شود، RTL بودن یک قالب است. خوشبختانه قالب وردپرس Impreza دارای استایل های راست به چپ – rtl.css بوده که همین مسئله باعث میشود استفاده از آن برای نمایش زبانی مانند فارسی که از راست به چپ نوشته میشود، بدون مشکل میسر باشد. بنابراین همانطور که مشاهده میکنید، این قالب به معنای واقعی کلمه، همه فن حریف است و میتواند بازه ی وسیعی از نیازهای شما را چه به عنوان مدیر سایت و چه به عنوان یک طراح، پاسخگو باشد. همچنین جهت سهولت در کار شما، ترجمه فارسی فالب impreza نیز در مسترکد مارکت در اختیار شما قرار گرفته تا از امکانات این قالب با زبان فارسی بهره مند شوید.

قالب وردپرس Impreza در پیاده سازی امکانات مختلفی که در خود جای داده، از افزونه های مختلفی بهره میگیرد. مثلا در طراحی صفحات این قالب از افزونه صفحه ساز Visual Composer استفاده میشود. حتما میدانید که با ویژوال کامپوزر، بدون اینکه نیازی به کدنویسی و انجام کارهای پیچیده داشته باشید، میتوانید تنها از طریق درگ اند دراپ، صفحاتی بسیار حرفه ای خلق کرده و عناصر دلخواهتان را در آنها قرار داده و همه چیز را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید. جالب است بدانید که افزودنی های ویژه ویژوال کامپوزر (Visual Composer Ultimate Addons) نیز در کنار این قالب به شما عرضه میشود، این ادآن ها خود، عناصر متنوع جدیدی را به ویژوال کامپوزر اضافه میکنند که در نوع خود واقعا جای تحسین دارد.
از آنجایی که وقتی نام اسلایدشو بیاید، نمیتواند نامی از روولوشن اسلایدر نبرد، قالب Impreza برای ایجاد اسلایدشو های حرفه ای خود از افزونه Slider Revolution استفاده میکند تا شما با دنیایی از امکانات برای ایجاد انواع اسلایدشو های حرفه ای روبرو باشید و بتوانید محتوای خود را در قالب انواع اسلایدرها به کاربران خود عرضه کنید.

تنوع در استایل های قالب ایمپرزا برای وردپرس

این قالب با بسیاری از افزونه های محبوب وردپرس به طور کامل یکپارچه و سازگار است و میتوانید از آن در کنار این افزونه ها بدون مشکل بهره بگیرید. مثلا بخاطر سازگار بودن قالب Impreza با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس، میتوانید از این قالب در ایجاد فروشگاه های اینترنتی بر پایه ی وردپرس استفاده کنید. همچنین میتوانید با استفاده از افزونه WPML سایت خود را چند زبانه کنید. یا میتوانید با استفاده از افزونه قدرتمند Gravity Forms انواع فرم های متنوع را ایجاد کرده و در وبسایت خود قرار دهید یا با افزونه Contact Form 7 برای وبسایت خود فرم تماس ایجاد کنید. همچنین میتوانید از افزونه TablePress بهره گرفته و جداول مختلف را ایجاد و مدیریت کنید و در آخر اینکه در صورت استفاده از افزونه bbPress میتوانید در سایت خود، تالارگفتگوی اینترنتی راه بیاندازید و کاربران را گرد هم بیاورید.

در زیر به طور مختصر به برخی ویژگی های اصلی قالب Impreza اشاره میکنیم :

  • Retina Ready و واکنش گرا
  • مجهز به صفحه ساز درگ اند دراپ
  • پشتیبانی از استایل های راست به چپ – RTL
  • دارای سربرگ ساز حرفه ای
  • امکان اعمال تنظیمات رنگ به صورت دلخواه
  • دارای استایل های متنوع پورتفولیو
  • بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو – سازگار با استاندارد های سئو
  • 1300+ آیکن متنوع
  • قالب های متنوع برای بلاگ
  • قابلیت سفارشی سازی بسیار بالا
  • پنل مدیریت قدرتمند
  • تنظیمات حرفه ای تایپوگرافی
  • امکان استفاده از بی نهایت سایدبار
  • بهره گیری از انیمیشن های CSS3
  • امکان استفاده از افکت پارالاکس برای پس زمینه ها
  • امکان بهره گیری از نقشه های گوگل
  • پشتیبان از قالب فرزند (Child Theme)
  • امکان ایجاد سایت های تک صفحه – One Page
  • دارای حالت های باکس دار و عریض
  • سازگار با ووکامرس جهت ایجاد فروشگاه اینترنتی
  • سازگار با bbpress جهت ایجاد انجمن اینترنتی
  • دارای کدهای کوتاه متنوع (Shortcode)
  • و بسیاری امکانات بی نظیر دیگر …

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، قالب ایمپرزا برای شما به زبان فارسی ترجمه شده و فایل ترجمه آن در مسترکد مارکت در دسترس شما قرار گرفته است. تصاویر قسمت هایی از پنل فارسی شده این قالب را میتوانید در زیر مشاهده کنید. برای بارگذاری تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید و یا برای مشاهده تصویر در اندازه کامل روی تصویر بندانگشتی رایت کلیک کرده و سپس گزینه open link in new tab را انتخاب کنید. تا بارگذاری تصاویر صبور باشید.

برای آشنایی بیشتر با امکانات دیگر این قالب میتوانید سری به دموی رسمی آن بزنید. قالب Impreza برای وردپرس، همین حالا در مسترکد مارکت قابل دانلود است.

امتیاز: 4.7/5 از 29 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت استفاده از ترجمه فارسی، فایل مربوط به ترجمه را دانلود کرده، آن را از حالت فشرده خارج نموده و سپس در فولدر framwork/languages در فولدر قالب قرار دهید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!