همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Yoast SEO Premium برای وردپرس

مسترکد تا امروز با شما از افزونه Yoast SEO خیلی صحبت کرده و حتما یادتان هست که سه شماره آموزش کامل تنظیمات افزونه وردپرس Yoast SEO را نیز قبلا برای شما پوشش داده ایم تا به طور کامل با قابلیت های این افزونه قدرتمند آشنا شوید. اگر از قبل با این افزونه آشنا هستید و یا همین حالا از آن بر روی وردپرس خود استفاده میکنید، حتما به خوبی میدانید که دنیایی از امکانات در این افزونه در انتظار شما نشسته که بهینه سازی وردپرس برای موتور های جستجو را به شکل چشمگیری آسان میکند. در واقع با امکاناتی که در این افزونه در اختیار شما قرار گرفته، با صرف اندکی زمان و استفاده صحیح از این امکانات، میتوانید این شانس را به وبسایت خود بدهید که در نتایج موتورهای جستجو پدیدار شده، به ارزش آن افزوده شود و از همین طریق بازدید آن نیز افزایش یابد.

حالا در نظر بگیرید که آن همه امکانات را در اختیار داشته باشید ولی موارد بسیار مهمی که شاید تا حالا جای خالی آنها را هم حس کرده بودید، به لیست امکانات در دسترس شما افزوده شود.

افزونه Yoast SEO Premium (یوست سئو پریمیوم) دقیقا همین کار را میکند. این افزونه به مجموعه امکاناتی که قبلا از طریق افزونه یوست سئو در اختیار شما قرار گرفته بود، چند امکان بسیار کلیدی و مهم و فوق العاده کاربردی اضافه میکند که میتواند امور بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را بسیار آسان تر کرده و به ماشین همه کاره ای بدل شود که تقریبا از پس همه نیازهای شما بر می آید. در ادامه با هم راجع به این امکانات صحبت خواهیم کرد.

برخی از امکانات اصلی افزونه Yoast SEO Premium :

مدیریت ریدایرکت یا Redirect Manager

یکی از امکاناتی که در خیلی از موارد در وردپرس به آن نیاز پیدا میکنیم، هدایت برخی ادرس ها، مثلا آدرس های قدیمی به آدرس های جدید است. مثلا ممکن است آدرس یک برگه یا نوشته را تغییر داده باشید و حالا بخواهید آدرس قدیمی آن برگه یا نوشته را به آدرس جدید هدایت کنید تا کاربران شما با خطای 404 روبرو نشوند. در چنین حالتی اگر افزونه Yoast SEO Premium را در اختیار نداشته باشید مجبور میشوید بگردید و افزونه ی جایگزینی برای این کار پیدا کنید یا آستین ها را بالا زده و از طریق نوشتن قوانین htaccess به هدفتان دست پیدا کنید. ولی با یوست سئو پریمیوم نیاز به هیچگونه نگرانی نیست، چرا که این امکان به صورت پیشفرض در این نسخه از افزونه در اختیار شما قرار گرفته.

نحوه ی کار این امکان به این صورت است که به محض اینکه نوشته یا برگه ای را دور میریزید یا نامک آن را عوض میکنید، افزونه متوجه این تغییر شده و آپشن های مورد نیاز را در اختیار شما قرار میدهد. البته علاوه بر این هشدار اتوماتیک، شما این امکان را دارید که خودتان ریدایرکت های دلخواه را از طریق افزونه بر روی سیستم اعمال کنید. نکته ی حائز اهمیت این است که این افزونه میتواند برای هر دو نوع وب سرور آپاچی و nginx کد ریدایرکت تولید کند. همچنین کد های ریدایرکت شما میتواند دارای یکی از حالات زیر باشد :

  • 301 – Moved permanently
  • 302 – Found
  • 307 – Temporary redirect
  • 410 – Content deleted
  • 451 – Content unavailable for legal reasons

لازم به ذکر است که این امکان از ریدایرکت های REGEX نیز پشتیبانی میکند.

استفاده از چند کلمه کلیدی تمرکز یا Multiple focus keywords

اگر از کاربران افزونه Yoast SEO باشید حتما مشاهده کرده اید که زمانی که نوشته یا برگه ی جدیدی را به وردپرس اضافه میکنید، در پایین ویرایشگر در باکس Yoast SEO یک فیلد با عنوان Focus keyword وجود دارد که در آن کلمه کلیدی که در نوشته بر آن تمرکز کرده اید را وارد میکنید و افزونه به شما میگوید که نوشته ی شما برای آن کلمه کلیدی تا چه حد کیفیت داشته و تا چه حد بر روی آن تمرکز انجام داده است. اما تا حالا پیش آمده که بخواهید مثلا در نوشته تان روی دو کلمه ی کلیدی مجزا تمرکز کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، خبر خوب برای شما این است که امکان تمرکز روی چند کلمه ی کلیدی و سنجش مطلب بر اساس کلمات کلیدی متفاوت در این نسخه از افزونه برای شما میسر خواهد بود.

پیش نمایش شبکه های اجتماعی یا Social Previews

امکان Social Previews امکان بسیار جالبی است که به شما اجازه میدهد پیش از انتشار نوشته، بتوانید مشاهده کنید که نوشته ی شما در توییتر و فیسبوک به چه شکل نمایش داده خواهد شد. به این شکل شما این شانس را دارید که اگر پیش نمایش مطلب شما در شبکه های اجتماعی باب میلتان نبود، تغییرات لازم را پیش از انتشار بر روی مطلب اعمال کرده و از زیبا به نظر رسیدن این نوشته در شبکه های اجتماعی اطمینان حاصل کنید.

نمایش مطالب مرتبط (لینک های داخلی یا Internal Linking)

وجود به جای پیوند های داخلی در موقعیت های مناسب در سایت، یکی از مواردی است که میتواند به شکل چشمگیری به افزایش بازدید های سایت شما منجر شود. یکی از شیوه های ایجاد پیوند های داخلی مناسب، نمایش مطالب مرتبط در هر نوشته در وردپرس است. به این صورت وقتی کاربران یکی از مقالات شما را مطالعه میکنند، با مشاهده مطالبی که با مقاله فعلی مرتبط هستند، وارد آنها شده، مشغول خواندن آنها شده و از سایت شما خارج نمیشوند. به این شکل هم زمان حضور کاربر در سایتتان را بالا میبرید و هم تعداد pageview سایت شما بالاتر خواهد رفت. افزونه Yoast SEO Premium همزمان با نوشته شدن مطلب توسط شما، کلمات درج شده در نوشته را به طور کامل آنالیز کرده و سپس بر اساس آنالیز انجام شده، مطالبی را جهت درج به عنوان مطالب مرتبط به شما پیشنهاد میدهد. نحوه کارکرد این امکان به این صورت است که در زمان نوشته شدن مطلب توسط شما، لیستی از لینک هایی که بیشترین ارتباط را با نوشته فعلی شما دارند برای شما به نمایش در خواهد آمد. شما میتوانید لینک این نوشته ها را کپی کرده و در محل دلخواه خود در نوشته به کار بگیرید و یا اگر مرورگر شما از این ویژگی پشتیبانی کند، میتوانید با استفاده از درگ اند دراپ، لینک را در محل دلخواهتان درج کنید.

همانطور که مشاهده میکنید، هرچند تعداد امکاناتی که با دریافت این نسخه از افزونه سئوی یوست دریافت میکنید، انگشت شمار است ولی این امکانات آنقدر کاربردی و قوی هستند که واقعا میتوانند شما را در زمینه بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، یک قدم که چه عرض شود … چندین قدم جلوتر برده و به پیشرفت سایت شما کمک شایان توجهی کند.

افزونه یواست سئو پریمیوم را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

آشنایی با سایر افزودنی ها و ادآن های یوست سئو پریمیوم

افزونه Video SEO for WordPress

افزونه Video SEO for WordPress

با استفاده از این افزونه میتوانید ویدیوهای خود را در نتایج جستجوی گوگل به نمایش در آورید. استفاده از یوست ویدیو سئو علاوه بر بالا بردن کیفیت نمایش نتایج جستجو باعث بهبود تجربه اشتراک گذاری ویدیوهای سایت شما در فیسبوک، توییتر و پینترست شده و امکان ریسپانسیو کردن ویدیو ها را از طریق فعالسازی fitvid.js برای شما فراهم می آورد.

افزونه Local SEO for WordPress

افزونه Local SEO for WordPress

افزونه لوکال سئو امکان بهینه سازی محتوای سایت شما را برای مشتریان محلی شما فراهم می آورد. به این روش با بهینه سازی جزئیات آدرس محل فعالیت خود میتوانید مشتریان محلی بیشتری را به سایت خود جذب کنید. از دیگر امکانات این افزونه میتوان به امکان یافتن مکان ها و شعبات فیزیکی فروشگاه و امکان اعلام ساعات فعالیت و تحویل محلی محصولات اشاره کرد.

افزونه News SEO for WordPress

افزونه News SEO for WordPress

افزونه نیوز سئو، وبسایت شما را برای سرویس اخبار گوگل بهینه سازی میکند. با استفاده از این افزونه در هنگام ارسال هر نوشته در سایت شما، بلافاصله گوگل پینگ میشود تا از ارسال مطلب جدید اطلاع پیدا کند. این افزونه همچنین نقشه سایت XML خبری برای شما ایجاد خواهد کرد.

افزونه Yoast WooCommerce SEO

Yoast WooCommerce SEO

با استفاده از افزونه یوست ووکامرس سئو، سایت شما در نتایج بالاتری در جستجوی گوگل، بینگ و پینترست پدیدار میشود. همچنین با نمایش بهینه تر محصولات در نتایج موتورهای جستجو، میتوانید کاربران بیشتری را به سمت وبسایت خود جذب کنید و علاوه بر این با فراهم کردن امکان جستجو و یافتن هر چه آسان تر محصولات، میتوانید فروش خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.

افزودنی های وردپرس سئو پریمیوم را میتوانید در انتهای همین معرفی در جعبه دانلود، دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید.

امتیاز: 4.6/5 از 136 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

در صورتی که پس از نصب افزونه، زبان فارسی را به صورت اتوماتیک مشاهده نکردید، با مراجعه به بخش بروزرسانی های وردپرس، رشته های ترجمه را در سایت خود بروزرسانی نمایید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!