همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WPBakery Page Builder (ویژوال کامپوزر) برای وردپرس

حتما تا امروز بار ها نام افزونه Visual Composer (که اخیرا با نام WPBakery Page Builder از ان یاد میشود) را شنیده اید. اصلا شاید همین حالا روی قالب فعلی سایتتان از آن استفاده کنید. اگر همینطور است که حتما با قدرت و امکانات شگفت انگیز آن آشنا هستید اما اگر تا امروز با این افزونه کار نکرده اید، اولا که توصیه میکنیم این معرفی را بخوانید و دوما توصیه میکنیم که همین حالا استفاده از این پلاگین وردپرسی قدرتمند را شروع کنید تا ببینید چقدر روی نحوه ی کارتان با وردپرس تاثیر میگذارد. برای افرادی که با افزونه ویزوال کامپوزر آشنایی ندارند اینطور بگوییم که این افزونه یک پیج بیلدر (صفحه ساز) برای وردپرس است که در آن میتوانید در یک محیط کاملا بصری و بی نیاز از کد زنی، با استفاده از درگ اند دراپ، صفحات دلخواه خود را ایجاد نمایید. صفحاتی که میتوانید با این افزونه ایجاد کنید اگر قرار باشد با کد نویسی و به صورت دستی ایجاد شوند، نیاز به ساعت ها وقت خواهند داشت. این در حالی است که با بهره گیری از شبکه ها، قالب بندی ها، استایلها و ابزارهایی که از پیش برای شما در افزونه Visual Composer در نظر گرفته شده، کارهایی پیچیده را طی تنها چند دقیقه انجام دهید.

در حال حاضر بیش از 1 میلیون سایت در سراسر جهان از این افزونه بهره میگیرند و فروش این افزونه به تنهایی در CodeCanyon حدودا 200000 نسخه بوده که این رقم واقعا شگفت انگیز است. پلاگین Visual composer با هر قالب استانداردی کار میکند. کافی است آن را بر روی وردپرس خود نصب کرده و از این به بعد صفحات سایتتان را با استفاده از این افزونه ویرایش کنید. تصویر کنید که با داشتن چنین افزونه ای، صفحات شما و خصوصا صفحه ی اصلی سایتتان میتواند چقدر متفاوت و زیبا باشد.

ادیتور دیداری ویزوال کامپوزر مجهز به امکان درگ اند دراپ

ویژوال کامپوزر به شما اجازه میدهد صفحه ی خود را در دو حالت مدیریت و ایجاد کنید. حالت اول که Backend editor بوده و ویرایش را در خود پنل مدیریت وردپرس و در صفحه ی ویرایش برگه انجام میدهد و حالت دوم یعنی Frontend Editor یک قدم فراتر گذاشته و ویرایش را دقیقا در سمت کاربری سایت خودتان انجام میدهد که به این شکل شما قادر هستید نتیجه ی کار خود را در همان لحظه دقیقا مشاهده کنید. البته ناگفته نماند که هر وقت که دلتان بخواهد میتوانید از همان ویرایشگر همیشگی وردپرس هم استفاده کنید و همه چیز سر جای خودش است …

نمایش ویرایش یک بلاک در ویژوال کامپوزر برای وردپرس

افزونه وردپرس Visual Composer به شما اجازه میدهد که در صفحه ی مورد نظرتان بلاک ها و ردیف های دلخواه تعیین کنید و سپس عناصر دلخواه خود را برای قراردهی در آنها انتخاب کرده و با درگ اند دراپ آنها را در محل های مورد نظر قرار دهید. تنظیمات هر بلاک با قرارگیری ماوس روی بلاک مربوطه به شما نمایش داده میشود و شما میتوانید کلیه ی سفارشی سازی های دلخواه خود را روی بخش های مورد نظر اعمال کنید. جالب است بدانید که این افزونه با وردپرس مالتی سایت، ووکامرس و افزونه ی سئو Yoast هم کاملا سازگار است و در کنار آنها بدون مشکل کار میکند.

ویژوال کامپوزر به صورت خام به تنهایی دارای بیش از 40 بلاک محتوایی متنوع است که هر یک قادرند محتوای خاصی را در سایت شما به نمایش بگذارند. برخی از این بلاک ها عبارتند از بلاک نوشتاری، ردیف ها، جدا کننده ها، سوالات متداول، تصویر، گالری، تب ها، آکاردیون ها، آیکن ها، دکمه ها، Call to Action، نقشه گوگل، نوار پیشرفت، سایدبار دارای ابزارک، اسلایدر نوشته ها، بلاک اچ تی ام ال، چارت Pie، سرخط های سفارشی و بسیاری بلاک های دیگر …

علاوه بر بلاک هایی که در بالا ذکر شد، با استفاده از ادآن هایی که به صورت جداگانه بر روی این افزونه نسب میشوند، میتوانید بلاک های بسیار جالب دیگری را نیز به آن اضافه کرده و در سایت خود مورد استفاده قرار دهید.

farsi badge

rtl badge

به نقل از طراح، این افزونه دارای استایل های RTL بوده و از زبانهای راست به چپ نیز پشتیبانی میکند. علاوه بر این، مسترکد نیز این افزونه را برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده تا بتوانید از امکانات آن به بهترین شکل بهره بگیرید.

در زیر میتوانید تصاویری از بخش های مختلف این افزونه را مشاهده کنید :

تا بارگذاری تصاویر شکیبا باشید. برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید یا برای مشاهده در اندازه ی اصلی روی تصویر مورد نظر رایت کلیک کرده و گزینه ی open link in new tab را انتخاب کنید.

افزونه ی ویژوال کامپوزر، افزونه ای است که با قدرت خود، نحوه ی نگاه شما به روش های ایجاد سایت را تغییر خواهد داد و احتمالا اگر یک بار با آن کار کنید، دیگر حاضر نیستید بدون آن کاری انجام دهید!

توصیه میکنیم برای آشنایی کامل با افزونه WPBakery Page Builder یا همان Visual Composer به دموی آن نگاهی بیاندازید.

امتیاز: 4.8/5 از 29 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

برای استفاده از فایل ترجمه، فایل را از حالت فشرده خارج کرده، فایل دارای پسوند mo را از آن خارج کنید. سپس وارد فولدر افزونه شده و فایل ترجمه را در فولدر locale آپلود کنید تا جایگزین فایل ترجمه قبلی شود.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!