همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه TranslatePress Pro برای وردپرس

اگر به دنبال یک افزونه ترجمه برای وب سایت وردپرس خود هستید و میخواهید یک وب سایتی بسازید، که مردم از سراسر جهان از آن بازدید کنند و بتوانند مطالب را بخوانند و درک کنند افزونه ترنسلیت پرس میتواند انتخابی عالی برای شما باشد. به سادگی با ارائه محتوای خود به بیش از یک زبان، می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید و محتوای خود را برای مخاطبان گسترده تری باز کنید. بنابراین، اگر می خواهید وب سایت شما چند زبانه باشد، به یک افزونه ترجمه مناسب نیاز دارید.

افزونه TranslatePress یک افزونه ترجمه وردپرس است که استفاده از آن برای همه آسان است. چیزی که این افزونه را از سایر افزونه های ترجمه متمایز می کند این است که به شما امکان می دهد پست ها و صفحات را مستقیماً از قسمت فرانت اند وب سایت خود ترجمه کنید. این بدان معناست که شما می توانید آنچه را که در حال ترجمه هستید، در زمان واقعی مشاهده کنید.

رابط کاربری این محصول به شما امکان می دهد هر محتوای نوشته شده ای را که در صفحه می بینید، از جمله پست ها، صفحات، ابرداده ها، افزونه ها و حتی تم وردپرس خود را به راحتی ترجمه کنید.

این محصول همچنین یکپارچه سازی Google Translate API در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد اگر ترجمه دستی برای شما مناسب نبوده یا خیلی وقت گیر است، فرآیند ترجمه را تسریع کنید. اگر هر یک از ترجمه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل نادرست است، می‌توانید وارد عمل شوید و به صورت دستی آنها را اصلاح کنید.

دانلود افزونه TranslatePress پرو برای وردپرس
افزونه ترنسلیت پرس Pro – افزونه ساخت سایت چند زبانه وردپرس

محصول مرتبط : افزونه ترجمه اتوماتیک Automatic Translate

امتیاز: 4.7/5 از 61 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!