همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه ACF Advanced Custom Fields PRO برای وردپرس

افزونه Advanced Custom Fields Pro که آن را به صورت مخفف به نام افزونه ACF Pro نیز میشناسیم، یکی از افزونه های کاربردی وردپرس است. افزونه ACF Pro میتواند کار کردن با یکی از امکانات بسیار کاربردی وردپرس را که همان زمینه های دلخواه است، به شکل چشمگیر و قابل توجهی آسان کند. زمینه های دلخواه در وردپرس بسیار کاربردی هستند. از طریق زمینه های دلخواه شما میتوانید امکانات گسترده و متنوعی را به سایت خود اضافه کنید. اما مشکل اینجاست که به کارگیری زمینه های دلخواه برای همه ی افراد آسان نیست.

ممکن است به عنوان یک برنامه نویس یا طراح، استفاده از زمینه های دلخواه برای شما آسان باشد. فرض کنید که زمان زیادی را صرف پیاده سازی یک امکان بسیار عالی در با استفاده از زمینه های دلخواه میکنید. این در حالی است که کاربر نهایی سایت، نمیتواند به سادگی زمینه های دلخواه را مورد استفاده قرار دهد و خصوصا اگر در این زمینه تازه کار باشد، با ساعت ها سردرگمی روبرو خواهد شد. همین مسئله میتواند مشتری یا حتی سایر مدیران سایت شما را از کار کردن با محیط مدیریت سایت دلسرد کند. در این حالت افراد شاید از نحوه ی پیاده سازی امکانات توسط شما هم رضایتی نداشته باشند. این در حالی است که شما ممکن است ساعت ها برای پیاده سازی آن امکان خاص، زمان صرف کرده باشید. اما خوشبختانه این مسئله با افزونه ACF Pro کاملا و برای همیشه حل میشود.

در صورت استفاده از افزونه ACF Pro دیگر لازم نیست که خودتان را درگیر کار با کلیدها و مقادیر گیج کننده ی زمینه های دلخواه کنید. افزونه ACF Pro به شما اجازه میدهد که یک رابط کاربری بسیار قابل درک و منظم برای وارد کردن اطلاعات لازم برای زمینه های دلخواه در سایت خود ایجاد کنید. به این شکل، هر کسی، بدون نیاز از انجام کارهای پیچیده، فقط کافی است اطلاعات درخواست شده در این رابط کاربری را وارد کند تا همه چیز توسط ACF Pro در دیتابیس سایت ذخیره شده و در اختیار شما قرار بگیرد. حالا شما به عنوان یک برنامه نویس میتوانید از نتایج ذخیره شده توسط این ابزار، استفاده کرده و عملیات دلخواه خود را با اطلاعات دریافتی در سایت انجام دهید.

در مورد افزونه Advanced Custom Fields Pro یا زمینه های دلخواه پیشرفته اشاره به این نکته نیز حائز اهمیت است که این افزونه فقط مخصوص طراحان و برنامه نویسان نیست. بلکه افراد عادی و مدیران سایت ها نیز میتوانند از این افزونه برای پیاده سازی امکانات دلخواهشان در سایت و استفاده از امکاناتی که توسط زمینه های دلخواه در وردپرس در اختیارشان قرار میگیرد، بهره بگیرند.

در نسخه حرفه ای این افزونه (نسخه Pro که برای شما جهت دانلود آماده کرده ایم) امکانات بسیار جالبی وجود دارد که این نسخه را از نسخه ی رایگان، بسیار کاربردی تر میکند. بنابراین اگر قبلا از نسخه رایگان این افزونه استفاده میکردید و به دنبال امکاناتی بودید که در نسخه ی رایگان در اختیارتان قرار نگرفته، امکانات موجود در نسخه ی حرفه ای میتوانند کمک شایان توجهی به شما بکنند. در ادامه برخی امکانات ویژه ی نسخه ی حرفه ای افزونه ACF را به شما معرفی میکنیم :

امکانات اختصاصی افزونه ACF Pro

برخی امکانات اختصاصی افزونه ACF Pro :

  • امکان استفاده از فیلد Repeater یا تکرار شونده
  • امکان استفاده از فیلد Gallery جهت مدیریت، افزودن، ویرایش و مرتب سازی مجموعه  ای از تصاویر
  • فیلد های پیشرفته ی محتوا
  • فیلد Clone جهت خواندن و نمایش اطلاعات از دیتابیس بدون ذخیره ی اطلاعات (جهت نمایش اطلاعات دلخواه)
  • امکان اضافه کردن صفحات تنظیمات به پنل مدیریت وردپرس

امکاناتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، امکاناتی هستند که به طور اختصاصی فقط در این نسخه یعنی نسخه ی حرفه ای Advanced Custom Fields در اختیار شما قرار میگیرند. در میان امکاناتی که در بالا به آن اشاره کردیم، امکانی مانند افزودن صفحات تنظیمات به پنل مدیریت وردپرس و همچنین امکان بهره گیری از فیلد های مخصوص گالری، امکاناتی بسیار کاربردی هستند که در ACF Pro در اختیار شما قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که ACF Pro علاوه بر امکانات بالا، به کلیه ی امکانات نسخه ی اصلی خود نیز مجهز است.

ترجمه فارسی افزونه Advanced Custom Fields Pro

farsi badge

خوشبختانه این افزونه کاربردی به صورت پیشفرض همراه ترجمه فارسی در اختیار کاربران قرار میگیرد. تصاویر بخش های از پنل فارسی شده افزونه را میتوانید در زیر مشاهده کنید :

اگر تا امروز از این افزونه ی فوق العاده قدرتمند و کاربردی استفاده نکرده اید، توصیه میکنیم از امروز از آن در ساخت و مدیریت زمینه های دلخواه در سایت وردپرسیتان کمک بگیرید. پس از استفاده از ACF Pro بدون شک دیگر راضی نمیشوید که کار با زمینه های دلخواه را بدون این افزونه انجام دهید. این افزونه با آسانی خود در استفاده و امکانات بسیار کاربردی اش، برای همیشه نگاه شما را به زمینه های دلخواه وردپرس تغییر خواهد داد.

افزونه Advanced Custom Fields Pro را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

امتیاز: 4.6/5 از 32 رای
Please wait...
اطلاعات محصول
  • ورژن : 6.2.7
  • آخرین به روز رسانی : 9 اسفند 1402
  • عرضه شده در : advancedcustomfields.com
  • ترجمه فارسی : دارد
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!