همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه صفحه ساز Cornerstone برای وردپرس

افزونه صفحه ساز Cornerstone مانند WPBakery Page Builder یکی دیگری از افزونه های صفحه ساز محبوب وردپرس به شمار میرود. اگر شاید Cornerstone هرگز به محبوبیتی در سطح ویژوال کامپوزر دست پیدا نکرده باشد اما با این حال، این صفحه ساز را میتوان یکی از صفحه ساز های بسیار قوی و کاربردی وردپرس دانست که با بهره گیری از آن، کار ایجاد سایت های بسیار زیبا و حرفه ای برای شما بسیار ساده تر از قبل خواهد شد.

افزونه Cornerstone به شما اجازه میدهد که ویرایش صفحات خود را به طور کامل از طرف کاربری یا front-end سایت خود انجام دهید. به این شکل دیگر لازم نیست که دائما بین پنل مدیریت و ناحیه کاربری سایت خود جابجا شوید. بلکه میتوانید نتیجه ی کار خود را به صورت آنی و زنده مشاهده کنید. پنل مدیریتی این افزونه به صورت کاملا clutter free طراحی شده. این امر به این معناست که هیچ آیتم اضافه ای در این پنل پیدا نمیکنید که باعث گیج شدن شما یا از بین رفتن تمرکز شما شود. در واقع این صفحه ساز به نحوی طراحی شده که بهترین تجربه ی کاربری ممکن را برای شما فراهم کند.

صفحه ساز Cornerstone به کتابخانه عظیمی از عناصر متنوع مجهز شده است. با استفاده از این عناصر شما میتوانید به سادگی دیزاین دلخواه خود را در سایتتان پیاده سازی کنید. بدون اینکه نیاز به عملیات عجیب و پیچیده داشته باشید. همه چیز به سادگی و تنها با چند کلیک میسر خواهد شد. یکی از امکانات جالب این صفحه ساز حالت اسکلت یا skeleton mode است. در این حالت شما میتوانید ساختار کل صفحه را بدون اینکه نیازی به ترک فرانت اند سایت باشد، مشاهده کنید، عناصر را حرکت داده و در جای دلخواه قرار دهید و آنها را به دلخواه تنظیم کنید. در پایان میتوان اینطور گفت که این افزونه نگاه شما به طراحی صفحات در وردپرس را برای همیشه دستخوش تغییر خواهد کرد.

امتیاز: 4.7/5 از 14 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!