همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Envor قالب چند منظوره واکنش گرای جوملا

قالب Envor برای جوملا، یکی از قالب های زیبا و قدرتمند این سیستم مدیریت محتوا به شمار می آید. این قالب توانسته رضایت مشتریان را در سایت تم فارست جلب کرده. قالب Envor امکانات گسترده ای را در یک مجموعه برای سایت جوملایی شما گرد هم می آورد. به همین جهت میتوان این قالب را یک قالب چندمنظوره جوملا دانست و انواع وبسایت ها را اعم از وبسایت شرکتی، سایت هاستینگ، سایت پورتفولیو و نمونه کار و … را با آن راه اندازی نمود.

قالب Envor به همراه صفحه ساز قدرتمند Azura به کاربران ارائه میشود. در نسخه ی جدید این پیج بیلدر شما میتوانید با بهره گیری از امکانات گسترده ی این صفحه ساز، به دردسر استفاده از کدهای کوتاه (shortcode) ها برای همیشه پایان دهید. با دارا بودن بیش از 35 عنصر از پیش ساخته و 9 عنصر اضافی مخصوص این قالب، میتوانید تنها طی چند دقیقه برای وبسایت خود صفحاتی حرفه ای ایجاد کنید. همچنین این امکان را دارید که صفحه ی ایجاد شده را به عنوان تمپلیت ضخیره کرده و آن را بعدا مجدا مورد استفاده قرار دهید.

قالب Envor دارای امکانات جالب و گسترده ایست که سعی میکنیم در ادامه به شرح برخی از آنها بپردازیم.

واکنش گرایی قالب Envor

واکنش گرایی قالب Envor

این قالب جوملا به صورت کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو طراحی شده و میتواند به راحتی خود را با اندازه صفحات مختلف دیوایس های کاربران، مطابقت دهد. قالب Envor از آیکن های رتینای Font Awesome نیز بهره میگیرد تا کیفیت نمایش آیکن ها در صفحات رتینا کاملا عالی و قابل قبول باشد. با ترکیب این دو ویژگی میتوانید مطمئن باشید که کاربران شما با دستگاه های مختلف، وقتی از سایت شما دیدن میکنند، تجربه ی کاربری لذت بخشی از به کار گیری سایت شما خواهند داشت.

طراحی منحصر به فرد

طراحی منحصر به فرد

قالب Envor تنظیمات متعددی در اختیار شما قرار میدهد که از طریق آنها میتوانید برای خود وبسایتی زیبا و منحصر به فرد ایجاد کنید. در واقع با به کار گیری این تنظیمات، افراد مختلفی که از قالب envor استفاده میکنند، هریک بر اساس سلیقه ی خود میتوانند تنظیماتی را بر روی سایت خود اعمال کنند که سایت آنها را به طور کامل از دیگر سایت هایی که از این قالب جوملا استفاده کرده اند، متمایز کند

بهره گیری از گالری تصاویر به صورت لایت باکس

بهره گیری از گالری تصاویر به صورت لایت باکس

قالب Envor برای نمایش تصاویر از افزونه ی جی کوئری نام آشنای Colorbox استفاده میکند. به این شکل تصاویر وبسایت، در صورت کلیک در پنجره ی لایت باکس (lightbox) مربوط به کالرباکس به نمایش گذاشته میشوند. این افزونه دارای 5 پوسته ی پیشفرض است که بر اساس سلیقه ی خود میتوانید از بین آنها، هر کدام را که بیشتر با نمای سایت شما سازگار است انتخاب کنید.

مگامنو ها در قالب Envor

مگامنو ها در قالب Envor

یکی از امکانات بسیار کاربردی قالب envor امکان استفاده از مگامنو است. با استفاده از این امکان شما میتوانید در سایت خود منوهای چندستونه و پیشرفته ای ایجاد کنید که با منوهای عادی کاملا متفاوت هستند. این منوها قادرند عناصر متنوعی را در خود جای داده و به شکل چشمگیری باعث جذابیت و افزایش امکانات سایت شما شوند.

قالب مخصوص نمایش نمونه کار ها

قالب مخصوص نمایش نمونه کار ها

اگر مایلید برای خودتان یک پورتفولیوی کامل آماده کرده و نمونه کارها و پروژه هایتان را در آن به نمایش بگذارید، این قالب جوملا برای انجام این کار هم حاضر و آماده است. با بهره گیری از قالب های مختلف پورتفولیو با حالت های 3، 4 یا 5 ستونه به همراه امکان استفاده از سایدبار، میتوانید نمونه کارهای خود را به بهترین شکل در سایتتان به نمایش بگذارید.

تنوع رنگ و پوسته های از پیش آماده

تنوع رنگ و پوسته های از پیش آماده

قالب Envor علاوه بر اینکه امکان انتخاب رنگ ها را بدون محدودیت در اختیار شما قرار میدهد، خودش هم به 8 پوسته ی از پیش آماده مجهز است. بنابراین کار شما در زمان سفارشی سازی این قالب بسیار آسان است و میتوانید با صرف زمانی کوتاه، وبسایتتان را دقیقا به شکل دلخواهتان تبدیل کنید.

و امکانات جالب دیگر در قالب Envor

انتظار نداشتید که امکانات این قالب فقط به چند مورد بالا خلاصه شود؟ این قالب امکانات جالب دیگری را نیز در خود گنجانده که از میان آنها میتوان به مواردی از قبیل امکان استفاده از حالت باکس دار و عریض، امکان استفاده از الگوهای پس زمینه، بهره گیری از Layer Slider و Flex Slider، شمارش معکوس دینامیک، مرتب سازی محتوا، امکان استفاده از خبرنامه، نقشه های گوگل، فرم تماس، قالب بندی مخصوص بلاگ و … اشاره کرد.

این قالب جوملایی زیبا و قدرتمند را میتوانید همین امروز از مسترکد مارکت دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید.

امتیاز: 5.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!