همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Elomus برای پرستاشاپ

دانلود قالب Elomus برای پرستاشاپ
الوموس قالب فروش تک محصول در اسکریپت فروشگاه ساز پرستاشاپ Single Product Prestashop Theme

قالب الوموس یک چند منظوره پرستاشاپ متناسب برای فروش هواپیماهای بدون سرنشین و درون ها، دوربین های اکشن، کالسکه نوزادان ، ساعت هوشمند، اسکوتر، کفش ورزشی، انواع کیف، هدفون و هدست موبایل، لوازم جانبی و سایر موارد مشابه میباشد. این قالب با 8 طرح شگفت انگیز از پیش ساخته شده ارائه می شود. و طراحی آن به صورت رتینا و ریسپانسیو است. تک تک عناصر آن به گونه ای طراحی شده اند که در همه دستگاه های مرسوم ظاهر و احساس زیبا و برجسته ای خواهند داشت.

قالب Elomus با ویژگی ها و طرح های مختلفی همراه است بنابراین نه تنها به راحتی وب سایت های فروشگاهی زیبا بر پایه پرستاشاپ ایجاد خواهید کرد، بلکه با ماژول های موجود، میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. از بین این ماژول ها میتوان به موارد روبرو اشاره کرد: صفحه کنترل تم، حالت چند زبانه، حالت چند ارزی، نمایش سریع ایجکسی، اینستاگرام وغیره …

در مرحله اول ، ماژول تنظمیات پوسته امکان تغییر رنگ تم را به راحتی از طریق استفاده از انتخابگر رنگ در پنل مدیریت شما فراهم می کند. در ادامه، با جستجوی پیشرفته، انتخاب فیلتر آن محصولات خاص را که متناسب با نیاز فروشگاه شما هستند بدون نیاز به بارگیری مجدد صفحه نمایش می دهد.

همچنین با ماژول توصیه نامه ها، نظرات مشتریان را در صفحه اصلی نشان می دهد تا فروشگاه شما قابل اعتمادتر باشد. علاوه بر این ، با کمک برنامه افزودنی اینستاگرام ، جدیدترین عکس های اینستاگرام را از هر کاربر خاص در وب سایت خود نمایش می دهید. سرانجام ماژول های اسلایدر، محصولات خاصی را با پشتیبانی از انتقال روان نمایش می دهد که به مشتری کمک می کند محصولات بیشتری را به طور همزمان ببیند.

امتیاز: 4.9/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!