همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب ووکامرس Parasponsive راستچین

قالب Parasponsive برای وردپرس یک قالب چندمنظوره مدرن با طراحی تمیز و خلاقانه است. سفارشی سازی این قالب آسان بوده و با بهره گیری از دیزاین سریع و بهینه و ریسپانسیو، امکان ایجاد وبسایت های چند صفحه ای و تک صفحه ای به بهترین شکل برای شما فراهم است. این قالب برای شرکت ها، استودیو ها، عکاسان، طراحان و حتی وبسایت های وبلاگی و سایر پروژه ها، انتخابی عالی به شمار میرود.

قالب پاراسپونسیو با بهره گیری از عناصر کاربردی و سازگاری با صفحه ساز دابلیو بیکری پیج بیلدر، کار شما در ایجاد صفحات به صورت کاملا درگ اند دراپ و بصری بسیار آسان میسازد. بنابراین با بهره گیری از این قالب و امکانات آن میتوانید وبسایت خود را بدون حتی یک خط کدنویسی به زیباترین و آسان ترین شکل طراحی کرده و در معرض دید مخاطبین خود قرار دهید.

این قالب دارای طرح های متنوع سربرگ بوده و با داشتن حالت های متنوع فوتر، انواع ناوبری و ستون های کناری، امکان ایجاد وبسایتی کاملا منحصر به فرد را برای شما فراهم میکند. علاوه بر این این قالب به صورت بهینه طراحی شده تا با بارگیری سریع، باعث افزایش بازدید وبسایت، بهبود تجربه کاربری و بهینه بودن وبسایت برای موتورهای جستجو شود. از دیگر امکانات این قالب میتوان به سازگاری آن با ووکامرس جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی اشاره کرد.

پاراسپانسیو / پاراسپونسیو قالب تک صفحه لندینگ وردپرس سازگار با ووکامرس One-page Landing WooCommerce Theme

امتیاز: 4.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!